Spostrzeżenia

20. Data: 2002-05-24 11:34:01

Temat: Re: Spostrzeżenia
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Fenert <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

> Gdy ze sobą zamieszkaliśmy to mój nabrał dziwnego nawyku rzucania
> skarpetek tam gdzie się akuratnie rozbierał.

:-)) no właśnie mój się najczęściej rozbiera (przynajmniej z tych skarpet)
siedząc na fotelu przed telewizorem. I układa je na oparciu fotela :-))) -
moze chce żeby było ładnie... :-)).
> Zwracałam mu uwagę prosiłam...po trzech miesiącach krew mnie zalała i
> jak on skarpeki na podłogę i szedł do łazienki to ja mu te skarpetki
> rzucałam na poduszkę, komputer, wieszalam na lampce nocnej.zależy
> gdzie mi fantazja podyktowała ;))))))))))))

Ja próbowałam wielu metod, nic nie pomogło - musze się po prostu z tego
śmiać :-))).

> Przed slubem Adonis teraz huduje "mięsień piwny" ;))))

Mój mąz dba o siebie na tyle na ile oboje tego potrzebujemy, mi się bardzo
podoba jego kilkudniowy zarost i szczupła sylwetka. A na wyjścia "specjalne"
goli się trzy dni wcześniej żeby wyglądać dokładnie tak jak lubię.

Pozdrawiam. Variete.

22. Data: 2002-05-24 11:51:04

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Huxley <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acl7kr$smd$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Przepraszam, ze zapytam. Co to za rozmiar 36 i 40? Moze wyjasnicie mi

To taki wzorzec, w którym powinny się mieścić biedne kobiety - całkowicie
nie przystający do rzeczywistości ;-))

Biorąc pod uwagę tylko 3 z moich wymiarów, zaliczam trzy wymiary
"sklepowe" - biodra - 36, talia - 38, biust - 40.
Czyli na chłopski rozum, jak tylko sobie trochę ścisnę cycki i włożę
watowane majty, to akurat będę idealnie pasować do rozmiaru 38 ;-)) (dlatego
tak lubię ubrania "szyte na miarę" - żadna krawcowa nie pyta o to czy noszę
36 czy 40 :-))

Monika

23. Data: 2002-05-24 11:55:34

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> To się teraz nazywa "zżerają nerwy" ;-)))
> Ciekawe :-)))

niestety
zakład męża może się rozpaść moja szefowa @#$%^&*() do mnie i chce się mnie
pozbyć a sąsiad nasyła policje bo pies szczekną w nocy (po tym jak jego
własne piszczały )
wystarczy info z ostatniego tygodnia
Joanna

24. Data: 2002-05-24 12:31:07

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnta <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acl9is$8uq$...@n...onet.pl...

> [...]
mnie
> pozbyć a sąsiad nasyła policje bo pies szczekną w nocy (po tym jak jego

Joasiu, Qwaq sugerował, że Was nie nerwy zżerają tylko za dużo kalori razem
tracicie :-))

Współczuję Wam (tych kłopotów)

pozdrawiam
Monika

25. Data: 2002-05-24 12:38:34

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> To taki wzorzec, w którym powinny się mieścić biedne kobiety - całkowicie
> nie przystający do rzeczywistości ;-))
A tak na marginesie jestem ciekawy, kto te wzorce ustanowił? ;-)
Darek

26. Data: 2002-05-24 12:42:15

Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> To taki wzorzec, w którym powinny się mieścić biedne kobiety - całkowicie
> nie przystający do rzeczywistości ;-))
>
> Monika

Monika, to ja może bardziej konkretnie. Jakie "trzeba mieć" wymiary, żeby
wejść w 38? Jestem teraz na diecie i za cholerę nie wiem, jaki rozmiar
ciucha sobie kupić (a mierzyć nie lubię - oj nie!)
Pozdrawiam
Wanda

27. Data: 2002-05-24 12:47:00

Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź do dowolnego sklepu internetowego z ciuchami - tam są zwykle
> tabele rozmiarów.
> Z tym ze trzeba się zmierzyć - obwód biustu, talii i bioder.
>
> Pzdrw.
>
> Basia

OK:)
Pozdrwiam
Wanda

28. Data: 2002-05-24 12:49:04

Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Tak sobie czytajac ostatnio korespondencję na tutejszej grupie
> dyskusyjnej zauważyłam co następuje :
>
> 1. Podział ról męsko-damskich jest w polskiej rodzinie a przynajmniej
> tej reprezentowanej na forum jest bardzo tradycyjny. Nie prowadzę
> statystyki, ale chyba 80 % piszących tutaj pań zajmuje się w domu
> wychowaniem dzieci, podczas gdy na utrzymanie całej rodziny zarabia
> mąż.

Tak - wychowuję dzieci od 8.00 do 19.00. W tym czasie mąż zarabia.

> 2. Wychowanie dzieci - to też głównie domena kobiet, panowie się tego
> boją.

Mój się nie boi :-)) Na szczęście - noce spędza karmiąc i przewijając na
zmianę naszego synka :-)

> 3. Ze strony kobiet były
> liczne głosy "ja nigdy nie wybaczyłabym zdrady".

Nie wybaczam w imie zasady - jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie - jesli siedzę w
domu, zajmuję się dziećmi i nie zdradzam - z braku warunków i czasu - bo to
niby czemu mam wybaczać skoki w bok mojemu panu i władcy? ;-P

> 4. Kobiety muszą sie starać aby cały czas być dla swoich mężczyzn
> atrakcyjne i pociagające. O panach nie ma na ten temat ani słowa.

Kurczę musze koniecznie iść jutro do fryzjera... A męża ostrzygę osobiście
;-))))) Z oszczędności ...

Małgorzata i "Menażeria"
--------------------------------------
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/

29. Data: 2002-05-24 12:50:52

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wanda <w...@a...wox.org.NO-SPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aclcf8$vfv$...@p...acn.pl...
> Monika, to ja może bardziej konkretnie. Jakie "trzeba mieć" wymiary, żeby
> wejść w 38? Jestem teraz na diecie i za cholerę nie wiem, jaki rozmiar
> ciucha sobie kupić (a mierzyć nie lubię - oj nie!)

Ja mam 160 i waże 54 kg - noszę rozmiar 38, ale to też zalezy od producenta.
Pozdrawiam. Variete.

30. Data: 2002-05-24 12:57:57

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tabele rozmiarów.
Z tym ze trzeba się zmierzyć - obwód biustu, talii i bioder.

wakacje?
TV - znowu
Pokusy
jak Wam sie podoba moja corcia?