Trociny

następny post »
From: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Trociny
Date: Sun, 9 May 2004 16:29:34 +0200
Sender: z...@p...onet.pl@host168-180.crowley.pl

Pogooglowałam trochę na temat wykorzystania trocin i wiem, że
świeże należy przekompostować. Stety/niestety kompostownika
jeszcze mamy, a trociny tak. Czy wystarczy jak świeże trociny wysypię
gdzieś na kupę i tak sobie na świeżym powietrzu przeleżą do przyszłego
roku?
A może by je wysypać na ziemię i przekopać, tam, gdzie siane/sadzone
będzie coś dopiero na przyszłą wiosnę?
A zeszłoroczne trociny, leżace sobie na razie w garażu, można uznać za
nadającą się do wysypania na ziemię i przekopania potem całości?
Niespecjalna u nas jest ziemia, a trociny mam "gratis" z cięcia drewna do
kominka, więc chciałabym je wykorzystać.

Zakładanie ogrodu jest frustrujace. Szczególnie po wizycie na imprezie
typu Wiosenna wystawa ogrodnictwa (czy jakoś tak).

Pozdrawiam frustrujaco zatem
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/