Twarożek

91. Data: 2015-07-18 21:48:20

Temat: Odp: Twarożek
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:55a10f59$0$8390$65785112@news.neostrada.pl...

> Oczywiście. I nie grasica, lecz żołądek.
> Jak widać trudno wprowadzić w błąd ludzi obytych z biologią,
> reszcie i tak wszystko jedno 333-)
> --
> XL

Raczej brak enzymu laktaza powoduje (zwlaszcza u doroslych) nietolerancje
mleka.
Laktaza odpowiada za trawienie laktozy, czyli cukru mlecznego.

@

---
Avast.

92. Data: 2015-07-18 21:51:20

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie zamroziłam 10 kilo. Chyba przesadziłam...

masz zamrazarke przemyslowa ? :)
zazdroszcze :)

@

---
Avast.

93. Data: 2015-07-19 01:30:04

Temat: Re: Odp: Twarożek
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jul 2015 21:51:20 +0200, @ napisał(a):

> masz zamrazarke przemyslowa ? :)
> zazdroszcze :)

Nie, ale dużą.

--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

Sok - cytrusy całe czy obrane?
Wyciskarka
Chłodnik z ogórków małosolnych.
Ostatni oddech szparagów i witajcie chłodniki
Karp+grill, coś prostego