Wielkie Konfitowanie!

121. Data: 2015-09-07 10:48:20

Temat: Re: Wielkie Konfitowanie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com Wrote in message:
> [...]
narne/116-konfitowanie

> A ja wczoraj upitrasiłem ogórkową. I co to kogo obchodzi ?

Współczuję.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

122. Data: 2015-09-08 18:40:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Sep 2015 08:07:37 +0200, krys napisał(a):

> Pszemol ZTCW mieszka za wielką wodą, to ma dopiero wieczór, a nie środek
> nocy.

Jego wieczór nie jest moim wieczorem i odwrotnie - w czym więc problem?
Kwestie czasowe są względne, można wszak sobie ustalić własne: ja o 2 w
nocy przeważnie JESZCZE nie śpię, czasami JUŻ nie śpię - kogoś to
najwyraźniej bardzo obchodzi, no nawet nie przypuszczałam, że kogokolwiek i
aż tak 3-)

jabłka w syropie
Śliwki i banany.
Szczypta soli do owoców? Czemu nie?