Za energię jak za złoto.

11. Data: 2012-04-21 20:35:59

Temat: Re: Za energię jak za złoto.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2012 17:45, Rentier pisze:
> Nieprawda.od lat istnieją raporty,że to musi pierdyknąć.Tyle że olewano
> to przez cały czas.
> Bo skąd wziąć kasę na modernizację, jak trzeba na stadiony???

Co za brednie... Stadiony są przedsięwzięciem państwowym. A energetyka
to obecnie prywatne firmy.

12. Data: 2012-04-21 20:44:59

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2012 10:51, Ikselka pisze:
> http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polsce-moze-zabrakna
c-pradu-2524902.html

> Przecież wiadomo, dlaczego mamy umowę gazową z Rosjanami i nowe
> stadiony zamiast elektrowni atomowej :-/
> Tusk mi kaktusk wyrośnie, jeśli nie chodzi o energetyczne OSTATECZNE
> ujajenie Polski!

Proszę, nie pisz jak jeden z tych oszołomów z dzisiejszego zlotu
czarownic w Warszawie...

Z elektrownią atomową jest m.in. taki problem, że tępe społeczeństwo
automatycznie łączy energetykę jądrową z Czarnobylem.

Umowę gazową zaś mamy z Rosją, bo mimo wszystko od nich idzie najtańszy
gaz. Skąd byś chciała ten gaz sprowadzać i jakim rurociągiem?

Co do samego artykułu to jest żałośnie panikarski - wiadomo, że bloki
energetyczne wymagają okresowej wymiany. Zwracam uwagę, że system
energetyczny w Europie jest dość mocno powiązany i w razie czego będzie
szła do nas energia od sąsiadów. Podobnie jak w innych okolicznościach
idzie energia od nas do nich.

Jedyny potencjalny plus tego artykułu to zmniejszenie paniki moherów
względem energii jądrowej.

13. Data: 2012-04-22 10:48:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 22:35, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> Co za brednie... Stadiony są przedsięwzięciem państwowym. A energetyka
> to obecnie prywatne firmy.

Nie w tym sęk, lecz w tym, do czyjej kieszeni się tak naprawdę sięga i
tu, i tu :->
Czy Cię skubie "państwo", czy "prywaciarz", powinno Ci być wszystko
jedno, jeśli jesteś zdrowy na umyśle.
Tym bardziej, że ta Twoja niby "prywatna" energetyka jest ściśle
powiązana niewidocznymi sznureczkami z... "państwem" poprzez politykę
oraz kolesiowskie udzielanie koncesji i polityczne/ekonomiczne
wspieranie monopolu...

14. Data: 2012-04-22 10:49:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 21:15, "Dziobak" <d...@h...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" napisała
>
> A obliczając, żę co 3-5 lat i tak będziesz ten sprzęt musiał wymienić
> (ponieważ tyle wynosi obecnie żywotność sprzedawanego badziewia
> zwanego SPRZĘTEM AGD)..
>
> święta racja i nie liczy sie jakość tego badziewia tylko sprawozdawczość
> sieci serwisowych, statystyki , współczynniki , majątki wydawane na
> colsulting, trenerów i inne pierdoły.
> Dokładnie tak samo jest z wkręcaniem nas w wysokie klasy energetyczne
> sprzetów i zakazanie zdrowych i dla oczu i po utylizazji zwykłych żarówek,
> eurokołchoz rządzi  :p

I ci "nasi" , którzy chcą się tam do władzy dostać.

15. Data: 2012-04-22 10:51:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 22:44, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> [...]
> idzie energia od nas do nich.
>
> Jedyny potencjalny plus tego artykułu to zmniejszenie paniki moherów

Mój drogi, ja jestem z całego serca ZA elektrownią jądrową. Jestem w
stanie zaoferować działkę pod nią, ale mnie kilku już uprzedziło.
Własnie w związku z moją troską o wycyckanie Polski założyłam ten
wątek.
Więc nie wymyślaj od moherów.

16. Data: 2012-04-22 13:04:15

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2012 12:51, Ikselka pisze:

> [...]
> stanie zaoferować działkę pod nią, ale mnie kilku już uprzedziło.
> Własnie w związku z moją troską o wycyckanie Polski założyłam ten

Nie wymyślam ci od moherów, ale proszę o nieużywanie ich retoryki.

Mało brakuje, a zaczniesz opowiadać o "zamachu smoleńskim".

17. Data: 2012-04-22 13:43:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 15:04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> Nie wymyślam ci od moherów, ale proszę o nieużywanie ich retoryki.

Mozesz sobie klasyfikować MOJĄ retorykę jak tam chcesz, zwisamito.

> Mało brakuje, a zaczniesz opowiadać o "zamachu smoleńskim".

Zamach jest faktem. Ale co Tobie do mojego "opowiadania"? - czy ja
Tobie bronię opowiadać o "katastrofie"?

18. Data: 2012-04-22 14:29:39

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2012 15:43, Ikselka pisze:

> Zamach jest faktem. Ale co Tobie do mojego "opowiadania"? - czy ja

Mniej-więcej to samo, co do bredni Towarzystwa Płaskiej Ziemi. Też mają
mocne "dowody" i "naukowe" teorie oraz święcie wierzą w spisek.

> Tobie bronię opowiadać o "katastrofie"?

To była katastrofa wynikła ze spartaczenia sprawy przez stronę polską i
rosyjską.

Możesz sobie wierzyć nawet w rozpylanie helu, zestrzelenie rakietami i
wybuch bomb jednocześnie - twoja sprawa. Ale ja mam pełne prawo nazywać
to po imieniu - oszołomskie brednie.

19. Data: 2012-04-22 15:48:18

Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dokładnie tak samo jest z wkręcaniem nas w wysokie klasy energetyczne
> sprzetów i zakazanie zdrowych i dla oczu i po utylizazji zwykłych

jeżeli używałem kilowatowej żarówki sodowej do oświetlenia posesji a
zamieniłem ją na chińską ledową zużywającą 65W to jaka święta racja?

TV LED też mam z czech (samsung) więc to oni zużywają surowce i energię
na jego wyprodukowanie

20. Data: 2012-04-22 23:39:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 16:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> Mniej-więcej to samo, co do bredni Towarzystwa Płaskiej Ziemi. Też mają
> mocne "dowody" i "naukowe" teorie oraz święcie wierzą w spisek.

Nadal serwujesz swoje wtręty. A ja tylko ponownie pytam - co Tobie do
mojego stanowiska? czy nie rozumiesz, co to znaczy?

> To była katastrofa wynikła ze spartaczenia sprawy przez stronę polską i
> rosyjską.

Mów do mnie jeszcze.

> Możesz sobie wierzyć nawet w rozpylanie helu, zestrzelenie rakietami i
> wybuch bomb jednocześnie - twoja sprawa. Ale ja mam pełne prawo nazywać
> to po imieniu - oszołomskie brednie.

I vice versa.

zawór napełniający
ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?