Zakochać się w 3 tygodnie?

następny post »
From: Marek <b...@e...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Zakochać się w 3 tygodnie?
Date: Fri, 18 Mar 2011 13:06:36 +0100

Witam Was,

Jest sobie dwoje ludzi po 30tce. Wyrobili już jakiś status społeczny,
aktywni zawodowo jednakże życie rodzinne nie ułożyło się żadnej ze stron
tak jakby chcieli. Niby daleko za sobą mają okres infantylności życiowej.
Poznają się wirtualnie. Rozmowy telefoniczne (intrygujące), wymiana zdjęć i
nic więcej. Po paru tygodniach ona oświadcza, że zakochała się. Może to
istotne: wykonuje zawód związany z psychologią. Powiedzcie mi, czy w
dorosłym życiu takie rzeczy mogą się zdarzać? A może to jakiś eksperyment
psychologiczny? Ja do tego bardzo sceptycznie podchodzę lecz nie chcę
koledze głupot nagadać. Jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii? Tylko
proszę: bez żartów mimo iż sytuacja komicznie może dla niektórych wyglądać.