Zeliwny wok - dlaczego przywiera?

1. Data: 2004-01-07 18:40:38

Temat: Re: Zeliwny wok - dlaczego przywiera?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 19:40:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *GreGo* skreślił te oto słowa:

> Dzisiaj uzywalem pierwszy raz woka. Mam zeliwny kupiony w selgrosie.
> Niestety przywiera, dlaczego? Moze cos zle robie? Jak nalezy postepowac z
> takim wokiem?

Przepaliles go, potraktowales olejem?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-07 18:40:56

Temat: Zeliwny wok - dlaczego przywiera?
Od: "GreGo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj uzywalem pierwszy raz woka. Mam zeliwny kupiony w selgrosie.
Niestety przywiera, dlaczego? Moze cos zle robie? Jak nalezy postepowac z
takim wokiem?
Pozdrawiam,
Grzegorz

1. Data: 2004-01-07 18:57:47

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam proponuje przepalić go piachem. Wrzucasz piach do woka lub na
patelnie i ostro grzejesz. Zamiast piachu może być zwykła sól. Ważne jest to
aby był wok cały zasypany. Miłego gotowania.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-01-07 20:13:41

Od: "GreGo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patelnie i ostro grzejesz. Zamiast piachu może być zwykła sól. Ważne jest
> aby był wok cały zasypany. Miłego gotowania.

A jak dlugo sie przepala? I jak poznac czy sie przepalil?
Pozdrawiam,
Grzegorz

1. Data: 2004-01-08 07:00:07

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GreGo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jak dlugo sie przepala? I jak poznac czy sie przepalil?

proponuje odwiedzic strone www.kuchniachinska.pl - tam jest sporo informacji
o kuchni chinskiej, w tym rowniez obszerny artykul o wypalaniu woka.

pozdrawiam
Basia

pita
mięso mielone