Zupa krem z dyni

21. Data: 2017-10-06 16:35:46

Temat: Re: Zupa krem z dyni
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Skład: masa jajowa pasteryzowana, ....
>Skład: ... tłuszcz roślinny częściowo utwardzony ...,emulgator (mono- i
>diglicerydy kwasów tłuszczowych), >aromat], ... A ja mam w groszku
>prawdziwe jajka, olej rzepakowy/słonecznikowy >naturalny .... ....własny
>groszek ptysiowy jest przepyszny.

Można zamienić na kupne gżanki, albo zrezygnować z dodatku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

22. Data: 2017-10-06 17:20:19

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 16:35 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> Można zamienić na kupne gżanki, albo zrezygnować z dodatku.

Wprawdzie niedostępne, ale bywają - "Carrefour Grzanki pszenne 150 g":
https://www.ecarrefour.pl/artykuly-spozywcze/sniadan
ie/pieczywo-dietetyczne/carrefour-grzanki-pszenne-15
0-g

Skład: mąka pszenna, tłuszcz palmowy, serwatka w proszku częściowo
zdemineralizowana (z mleka), olej palmowy, sól, drożdże, cukier, jaja w
proszku, emulgator: lecytyny (z soi)

Oczywiście, można zrezygnować z jakichkolwiek dodatków.
W ogóle można przerzucić się na bretarianizm i żywić się energią
słoneczną, masz wolny wybór.

--
Trefniś

23. Data: 2017-10-07 18:23:09

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście, można zrezygnować z jakichkolwiek dodatków.
>W ogóle można przerzucić się na bretarianizm i żywić się energią
>słoneczną, masz wolny wybór.

A dynia bez gżanek i groszku ptysiowego nie wystarczy?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

24. Data: 2017-10-07 19:30:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 18:23 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> A dynia bez gżanek i groszku ptysiowego nie wystarczy?

Niektórym nawet talerze zbędne, jeść mogą z gazety (choć raczej nie zupę).

--
Trefniś

25. Data: 2017-10-07 19:34:26

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 18:23, Stokrotka pisze:

> A dynia bez gżanek i groszku ptysiowego nie wystarczy?

jak upieczona i poszarpana na delikatnym bulionie? Może być...
pozdr
Stefan

26. Data: 2017-10-07 22:12:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 18:23, Stokrotka pisze:

> A dynia bez gżanek i groszku ptysiowego nie wystarczy?

Zamiast grzanek zdecydowanie lepiej pasuje do dyniowej rozdrobniona
mozzarella i posiekana natka pietruszki.

Ewa

27. Data: 2017-10-08 03:03:29

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 22:12, FEniks pisze:
> Zamiast grzanek zdecydowanie lepiej pasuje do dyniowej rozdrobniona
> mozzarella i posiekana natka pietruszki.

To na deser, czy na pokaż? Ja bym sie czyms takim nie najadła.
Moja mamusia bardzo lubiła zupę krem dyniową z ptysiami (sama robiła),
ale ja nie jadłam, bo nie lubiłam.
Jak te ptysie byly w rosole, to owszem-zjadlam ze smakiem.
Moja mamusia robiła też pierogi z dudkami, przy których było trochę
roboty. To było wspaniałe w smaku.
Niestety, jak chciałam po latach sama to zrobić to dudków w sklepach już
nie było.

--
animka

28. Data: 2017-10-08 16:20:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast grzanek zdecydowanie lepiej pasuje do dyniowej rozdrobniona
> mozzarella i posiekana natka pietruszki.

Pietruszka mi nie pasuje, ale ta mozzarela może być .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

29. Data: 2017-10-08 16:59:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 03:03, Animka pisze:

> To na deser, czy na pokaż?

Na pierwsze.

> Ja bym sie czyms takim nie najadła.

Dlatego po jest czas na drugie.

> Moja mamusia bardzo lubiła zupę krem dyniową z ptysiami (sama robiła)

A ptysie - to na deser.

Ewa

30. Data: 2017-10-08 21:27:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Pietruszka mi nie pasuje, ale ta mozzarela może być .

Też mi się ta pietrucha kłóci z dynią. Dla mnie zupa dyniowa to z czosnkiem
i curry. Ewidentnie. Pietrucha to do rosołu, krupniku...

--
XL

Takie tam o glutenie
Pizza wegetariańska.