Zupa krem z dyni

11. Data: 2017-10-05 19:05:07

Temat: Re: Zupa krem z dyni
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> :)
>
> O przyprawach nie wspominałem, dodaję je wedle uważania.
> Ikselka przypomniała o czosnku - zapomniałem.

Dodaj też curry - poczujesz Różnicę. Odrobina chilli podbije efekt.

--
XL

12. Data: 2017-10-05 19:05:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> No pacz, o czosnku zapomniałem :(
> Dynia dobra na wszystko, pomoże i na sklerozę!

Na sklerozę to czosnek. Dynia tylko zamiast głowy :-))

--
XL

13. Data: 2017-10-05 19:15:16

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 19:05 XL <i...@g...pl> pisze:

> Na sklerozę to czosnek. Dynia tylko zamiast głowy :-))

Czosnek to na wampiry i osoby płci przeciwnej.
A dynia pusta wewnątrz, to nawet wodogłowie lepsze...

--
Trefniś

14. Data: 2017-10-05 20:09:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Czosnek to na wampiry i osoby płci przeciwnej.

,,Przeciwmiażdżycowe działanie czosnku
W licznych badaniach wykazano, iż czosnek obniża poziom cholesterolu,
poprzez hamowanie biosyntezy i akumulacji cholesterolu oraz zwiększając
wydalanie cholesterolu z organizmu. Tym samym zapobiega powstawaniu zmian w
naczyniach krwionośnych, co powoduje działanie przeciwmiażdżycowe."

http://www.domzdrowia.pl/artykul/czosnek-jaki-wywier
a-wplyw-na-nasz-organizm-50

> A dynia pusta wewnątrz, to nawet wodogłowie lepsze...

Można ją wypełnić sianem - i wtedy mieć siano w głowie 3-)

--
XL

15. Data: 2017-10-05 21:35:50

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 20:09 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> zmian w
> naczyniach krwionośnych, co powoduje działanie przeciwmiażdżycowe."

Jeść czosnek - no tak, umierasz zdrowszy, ale za to nie masz nikogo, kto
ci wodę poda na łożu śmierci...

> Można ją wypełnić sianem - i wtedy mieć siano w głowie 3-)

Trepanacja dyni?
To już lepiej zupę ugotować!

--
Trefniś

16. Data: 2017-10-05 21:52:47

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Jeść czosnek - no tak, umierasz zdrowszy, ale za to nie masz nikogo, kto
> ci wodę poda na łożu śmierci...

Życie bez czosnku byłoby niepełne.
Zachęciłeś mnie do zrobienia zupy dyniowej w sobotę.
Co można jeszcze zrobić z dyni ?
Oprócz marynowanej i mdłego kompotu ? Ciebie pytam.

Jest szansa że odeślesz mnie znowu do internetu. Ale jest też szansa, że
wstrzeliłem się w twój lepszy dzień i odpowiesz pełnym zdaniem.:))

17. Data: 2017-10-05 22:01:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

a-wplyw-na-nasz-organizm-50

> Jeść czosnek - no tak, umierasz zdrowszy, ale za to nie masz nikogo, kto
> ci wodę poda na łożu śmierci...

A woda po co? Zastrzyk i po krzyku.

> Trepanacja dyni?
> To już lepiej zupę ugotować!

I tak zatoczyła dynia... koło - i zginęła w zupie :-))

--
XL

18. Data: 2017-10-05 23:10:02

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:01 XL <i...@g...pl> pisze:

(...)

> I tak zatoczyła dynia... koło - i zginęła w zupie :-))

W planach mam jeszcze pyszne ciasto...

--
Trefniś

19. Data: 2017-10-06 00:05:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .10.2017 o 22:01 XL <i...@g...pl> pisze:
>
> (...)

> W planach mam jeszcze pyszne ciasto...

Ja jeszcze nie zdyniałam, bo w grzybach siedzę. Znaczy - zgrzybiała jestem
na razie. Dynie zebrane, ,,dochodzą" pod dachem tarasu przed zniesieniem do
piwnicy.

PS. O, chyba mi właśnie folię zerwało, bo łopot słychać nieziemski (nie
widać nic, bo prądu nie ma od pół godziny). Dobrze, że pomidory zebrane,
nawet zielone już przetworzyłam. A folia już i tak do wymiany była, no to w
sumie wiatr roboty połowę wykonał.

--
XL

20. Data: 2017-10-06 07:59:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 21:52, t...@g...com pisze:
> Życie bez czosnku byłoby niepełne.
> Zachęciłeś mnie do zrobienia zupy dyniowej w sobotę.
> Co można jeszcze zrobić z dyni ?
> Oprócz marynowanej i mdłego kompotu ?

Polecam risotto z dynią.

> Ciebie pytam.