bardzo powazna sprawa

Data: 2002-05-05 09:18:59
Temat: bardzo powazna sprawa
Od: "kanguro" <g...@p...fm>

witam

nie subskrybuje tej grupy ale problem jest na tyle powazny ze chcialbym
poprosic was o pomoc

problemem jest kobieta,zona,matka

od jakiegos czasu wpadla w stan ktory trudno okreslic
wszystkie hasla jakie sprawdzalem w encyklopediach
dotyczace schizofrenii neurastenii depresji zaburzen emocjonalnych pasuja
zycie z nia staje sie powoli koszmarem
wybucha gniewem przechodzacym w agresje
przeklina wtedy, dochodzi do rekoczynow(ja ich nie prowokuje!!!)
problem jest powazny bo w gre wchodza dzieci 7 i 5 lat
szczegolnie corka 7lat ma strasznie
matka traktuje ja jak dorosla osobe i po prostu mam czasem wrazenie ze jej
nienawidzi (corki)
codziennie rano sa straszne awantury o to ze cos tam wylala zgubila
nieubrala
to co pisze to tylko czubek gory lodowej
a zeby bylo smiesznie to wszystko zaczelo sie od internetu
a wlasciwie od irca, i teraz jestesmy my jako rodzina karani za to ze przez
dziesiec lat
tego irca nie bylo.
bardzo prosze o kontakt z kims kto mi moze dac pare wskazowek
nie chodzi mi o porady konkretne bo to mejlowo raczej sie nie da zrobic
natomiast jakies wskazowki dotyczace dalszego postepowania
chetnie tez porozmawialbym z jakims psychologiem ale nie potrafie znalezc
takiego
ktory bylby odpowiedni
poprzednio zona poszla do psychologa ale skonczylo sie na dwoch wizytach
wg mnie calkowicie nietrafionych
psycholog na samym poczatku powiedzial jej ze jak nie chce to niech nie
chodzi
A JA TEJ KOBIECIE WYRAZNIE MOWILEM ZE ZONIE NIE NALEZY TAK MOWIC
BO ONA Z TEGO SKORZYSTA PRZY PIERWSZYM ZALAMANIU!
uff
oczywiscie nie poszla na trzecia wizyte
nie dociera do niej nic
nawet to ze psycholog dzieciecy wyraznie jej powiedzial ze dzieciom nie
pomoze jesli ona sama nie
uporzadkuje swoich spraw
troche to chaotyczne ale prawdziwe
reasumujac
prosze o kontakt kogos (psychologa, psychiatre??) kto moze mi powiedziec
jakie sa mozliwosci dalszego postepowania
ewentualnie skierowac mnie do kogos w okolicach katowic (z dojazdem nie ma
problemu) kto
specjalizuje sie w rozwiazywaniu takich problemow. jak rowniez kogos kto mi
moze udzielic
jakiejs rady od strony prawnej co zrobic. niepokoja mnie szczegolnie te
ataki agresji
moja zona w dziecinstwie byla w sytuacji gdzie jej matka pchnela nozem ojca
(nie byla to rodzina patologiczna!)
mam 33 lata

moj mejl
s...@p...fm