Re: bardzo powazna sprawa

Data: 2002-05-05 23:11:06
Temat: Re: bardzo powazna sprawa
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

kanguro w news:ab3ff1$7ch$1@news.tpi.pl...

/.../
> to tez zauwazylem ze moje dobre checi spelzaja. teraz jest tak ze
> niewazne co robie i tak to jest zawsze zle. ona sobie we mnie znalazla
> wroga zastepczego.

Zbyt to wszystko zakręcone. Tutaj można jedynie spekulować dla
treningu - nic więcej.
Ciekawy jednak jest wątek z IRCem. Czyżby do tych nienaturalnych
zachowań żony doszło teraz odurzenie siecią!? Kolejna ucieczka?
Jeśli tak, spraw, żeby żona pojawiła się tutaj - na PSP. Niech i ona
spróbuje coś powiedzieć, z własnej perspektywy, mogłaby nawet
odnieść się do tego, co Ty mówisz (piszesz). Byłoby to dla wszystkich
ciekawe doświadczenie.
Ostrzegam tylko, żebyś nie mial złudzeń co do anonimowości. Jako
w najdrobniejszych szczegółach i bez większego trudu.

> k.

All