bezglutenowy chleb z ograniczeniami

11. Data: 2015-09-20 21:00:26

Temat: Re: bezglutenowy chleb z ograniczeniami
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

ikka wrote:

> coś takiego?
> http://www.beatapawlikowska.com/kitchen,list,3063.ht
ml

ten jest fajny ale ma być kukurydziany :)

> http://www.beatapawlikowska.com/kitchen,list,3062.ht
ml

ten odpada bo pszenny :(

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

12. Data: 2015-09-20 21:03:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 21:00, masti pisze:

ml

> ten jest fajny ale ma być kukurydziany :)

ml

> ten odpada bo pszenny :(

no to weź mąkę kukurydzianą, będziesz miał kukurydziany :)

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mogą swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczujący. To jest to, co mamy na myśli

13. Data: 2015-09-20 21:04:16

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

ikka wrote:

ml

ml

> no to weź mąkę kukurydzianą, będziesz miał kukurydziany :)

no właśnie nie. Bo kukurydziany nie klei chleba. nie da się tego tak
prosto zamienić :(

14. Data: 2015-09-20 21:13:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 21:04, masti pisze:

ml

ml

> no właśnie nie. Bo kukurydziany nie klei chleba. nie da się tego tak
> prosto zamienić :(

http://www.mojewypieki.com/post/chleb-bezglutenowy,-
najprostszy
może można drożdże zakwasem zastąpić?
http://www.olgasmile.com/zakwas-na-chleb-bezglutenow
y.html

15. Data: 2015-09-20 21:23:42

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

ikka wrote:

ml

> [...]
o to fajne. popróbuję w tym kierunku, dzięki

16. Data: 2015-09-21 11:42:21

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

najprostszy
y.html

> o to fajne. popróbuję w tym kierunku, dzięki

Jedno pytanie. Ułatwi jakieś podpowiedzi.
Czy to ma być chleb dla osoby z "nietolerancją glutenu"
czy dla osoby, która postanowiła przejść na dietę bezglutenową
(z powodu.. jakiegokolwiek)?

17. Data: 2015-09-21 11:56:19

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> [...]
> Czy to ma być chleb dla osoby z "nietolerancją glutenu"
> czy dla osoby, która postanowiła przejść na dietę bezglutenową

to jest dobre pytanie :)
na razie pacjantka jest na etapie, że badanie wykazały, że ma usunąć
gluten z diety. Jak jest naprawdę to się dopiero okaże.

18. Data: 2015-09-21 18:34:36

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na razie pacjantka jest na etapie, że badanie wykazały, że ma usunąć
> gluten z diety. Jak jest naprawdę to się dopiero okaże.

No to na razie zaprzestałbym jeść pieczywo (można łatwo kupić
"wafle ryżowe") zamiast zawracać głowę sobie i innym
pieczeniem bezglutenowego.
Jak się okaże, że diagnoza rzeczywiście właściwa, to wtedy
nauczyć się robić pieczywo bezglutenowe.

19. Data: 2015-09-21 20:20:12

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> No to na razie zaprzestałbym jeść pieczywo (można łatwo kupić
> "wafle ryżowe") zamiast zawracać głowę sobie i innym
> pieczeniem bezglutenowego.

styropian nie wchodzi w rachubę. a ja lubie eksperymentować

> Jak się okaże, że diagnoza rzeczywiście właściwa, to wtedy
> nauczyć się robić pieczywo bezglutenowe.

jak pisałem nie chodzi o jakiekolwiek bezglutenowe

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

nadciąga dynia...
Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption
Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!
Sushi i ryby świeże
Jak upitrasić chleb żytni ?