co na śniadanie

1. Data: 2002-12-03 16:21:50

Temat: Re: co na śniadanie
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C_ann" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:asi4cl$6ti$1@news2.tpi.pl...
> Od jakiegoś czasu ciągle to samo: bułki z czymś tam (serki, wędlina), od
> czasu do czasu dla odmiany jajecznica lub pomidory w śmietanie z cebulką.
> Podajcie jakieś fajne pomysły na śniadanie (byle nie zbyt czasochłonne)

a moze placuszki, ktore sama robilam i bardzo mi smakowaly:

Placuszki serowe czyli szkolne śniadanko

1 kostka białego sera
2 duże łyżki mąki
pół łyżeczki proszku do pieczenia
2 jaja
3 łyżki cukru
pół łyżeczki cukru waniliowego
200 ml śmietana
olej do smazenia

Kostkę twarożku rozdrobnić mikserem dodać mąkę, proszek do pieczenia,
cukier, cukier waniliowy, śmietanę, jajka i wszystko dobrze zmiksowac. Na
rozgrzany tłuszcz kłaść uformowane łyżką placuszki. Smażyć na złoty kolor.
Posypać lekko cukrem lub podać z dżemem. Śniadanko pożywne, gotowe.
Smacznego!
Bardzo szybkie danie. Czas przyrządzenia to 15 minut. 3 porcje.

Autorem przepisu jest Dominika Muniak.

http://www.se.com.pl/iso/stale/Kuchnia/kuchnia.asp?A
=P&P=1287&N=122

1. Data: 2002-12-03 18:40:05

Od: "C_ann" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C_ann" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Podajcie jakieś fajne pomysły na śniadanie (byle nie zbyt czasochłonne)

Dzięki wszystkim!!! Mam już menu na cały tydzień !! Nie wytrzymałam do rana
i tuńczyka z kukurydzą robie na kolacje. Jutro na śniadanie będą placuszki
serowe.

Dzięki i pa
Ania

Kiszenie burakow na barszcz