co to jest informacja? [crosspost]

261. Data: 2010-08-22 19:24:24

Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> znaczy nie kontaktujesz

ale jest ok, my ciebie woczin :))))

--
bla

262. Data: 2010-08-22 19:26:44

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> twoj EOT? mowi mi o tobie

a skoro twoje slowa nic dla ciebie nie znacza to jakie ma znaczenie dla
innych co piszesz?
--
bla

263. Data: 2010-08-22 19:31:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> twoj EOT? mowi mi o tobie
> --
> bla

Pytałem czy rajcuje Cię sprowadzanie dyskusji do poziomu
wymyślania personalnych idiotyzmów na temat rozmówcy,
zamiast konkretów co wiesz o MOTORZE napędzającym żywe.
Czy wymyślanie personalnych idiotyzmów na temat rozmówcy
jest MOTOREM, który Ciebie napędza? /Edward Robak*/

264. Data: 2010-08-22 19:36:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl>
> Thu, 19 Aug 2010 18:35:41 +0200, tako rzecze Robakks:

> można przyjąć, że podmiot istnieje jako wynik konsensusu - efekt jest
> może nieco gorszy od istnienia skupisk materii wywołanych grawitacją,
> ale nie można oczekiwać od złożonych struktur, że będą się zawsze
> zachowywać zgodnie z prostymi regułami (np. nie zabijaj)

Podmiot istnieje jako obesrwacja siebie w porównaniu z innymi
żywiołami. Jestem podmiotem bo posiadam umiejętność
powstrzymania się przed odruchami. To ja decyduję, a nie natura.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

265. Data: 2010-08-22 19:42:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam dziwne wrażenie, że Pan też często kpi (vide: rozmowa z hss o pieniądzach i
pobycie w
> puszczy).

To tylko wrażenie. Zabawa uczy.

> Oczywiście, nie musiał kpić, może chciał, jeśli oczywiście potrafi
> Pan ostro rozróżnić między "chcę" a "muszę".

Kpiąc przekreślił możliwość zrozumienia czym jest życie pojedynczej
komórki. Po prostu: "wylał dziecko z kąpielą". To skutek odrzucenia
prawdy zanim się ją usłyszy.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

266. Data: 2010-08-22 20:52:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 14:14:20 +0200, Piotrek Zawodny napisał(a):

> Już czytałem, przestań mnie pouczać.

Przeciez nawet tego nie próbowałam. Napisałam tylko, że ja wiem, dlaczego
człowiek ma duszę.

267. Data: 2010-08-22 20:53:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 14:14:43 +0200, Piotrek Zawodny napisał(a):

> To jest rozmowa, a nie zasłanianie się Pismem Świętym.

Dlaczego akurat Pismem Świętym? - jest tyle innych rzeczy do poczytania o
Bogu, bardziej dostosowanych dla ludzi niewiedzących...

268. Data: 2010-08-23 03:22:48

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <r...@o...eu>

Wtedy chyba nawet

> a moja neostrada jest taka kapryśna ;)

hehe - o pogodzie także często mówi się, że jest kapryśna, choć
bynajmniej kaprysy pogody nie są przejawem woli Pani Pogody. :)

> ale ok, juz wiem o co chodziło
> nie wszyscy mają do mnie tyle cierpliwości :)
>
> kiwiko

No to dzięki, bo skoro wiesz o co chodziło - to nie muszę kontynuować
opowieści o różnych formach świadomości i formacjach ducha
od poziomu atomowego, poprzez cząsteczkowy, komórkowy,
organiczny, osobowy, do świadomości zbiorowej łącznie... :)
PS.
Aż nie mam śmiałości by zapytać, czy miałabyś taki kaprys by
napisać mi: o co mnie chodziło? Czy o to, że takie konkrety jak
duch i dusza są obecne w życiu człowieka wszędzie, ale większość
ludzkości patrzy, a nie widzi. (?) :-)
. . .
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

269. Data: 2010-08-23 03:56:50

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy wymyślanie personalnych idiotyzmów na temat rozmówcy
> jest MOTOREM, który Ciebie napędza? /Edward Robak*/

to EOT jest pytaniem?

-- bla

270. Data: 2010-08-23 05:10:41

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> to EOT jest pytaniem?
>
> -- bla

EOT dla idiotyzmów.
Przeczytaj czego dotyczy pytanie, a jeśli nie masz nic do powiedzenia
na temat - to zamknij buzię i nie śmieć personalnymi idiotyzmami
anonimie. OK?

Strach przed uczłowieczaniem,zbyt intensywnie stosowanym.
bez tematu
Perseidy
[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.