co z czystego spirytusu?

1. Data: 2004-12-07 10:48:09

Temat: Re: co z czystego spirytusu?
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net>
> Gwoli scislosci - nalewy owocowe robi sie ze spirytusu 70% (maceratu)
> a nie czystego - czyli ok. 95% rektyfikatu.

Gwoli ścisłości to od 40-90%
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-07 11:55:16

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz K. Ladziak napisał(a):
Gwoli scislosci - nalewy owocowe robi sie ze spirytusu 70% (maceratu)
> a nie czystego - czyli ok. 95% rektyfikatu.

Mozliwe, tylko jak przyjac to, ze robia sie doskonale i potem
"rozcienczane" wodka smakuja ludziom jak nektar z lodem i platrem cytryny?

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

1. Data: 2004-12-07 12:36:41

Od: piotr <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 07 Dec 2004 00:40:13 GMT, na pl.rec.kuchnia, Dariusz K. Ladziak
napisał(a):

> On Mon, 6 Dec 2004 17:43:50 +0100, "Ryf" <f...@h...umcs.lublin.pl>
> wrote:
>
> [...]
>
> Ale potwierdzam - swietnie przyspiesza przegryzanie sie wodecznosci
> (fachowo - solwatacje alkoholu). Zwlaszcza jak sie etanol sp.cz. do
> polprzewodnikow woda dejonizowana 18 MOhmcm rozrabia...

O *kurcze* nic nie kapuje,a z tych -Ósemek- i /zer/ też nic nie w y c h o
d z i, a czy po tych SOLWATACJACH nie trzeba będzie kogoś zdrapywać z
podłogi?
Wanienka do masażu stóp pewnie się nie nada?
--
NN./bo się wstydzę, ale wróci mężuś to wytłumaczy/

Oczywiście trochę żartuję:)

Pozdrawiam i dzięki za super przepisy, bo mi też stoi w barku pół butelki,
/pozostałość po lipcowych wiśniach/.

1. Data: 2004-12-07 12:42:48

Od: piotr <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 7 Dec 2004 13:36:41 +0100, na pl.rec.kuchnia, piotr napisał(a):

> O *kurcze* nic nie kapuje,a z tych -Ósemek- i /zer/ też nic nie w y c h o
-nie podkreśliło!!- są jakieś inne kreski?

1. Data: 2004-12-07 14:39:36

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mojra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nasaczyc duzo biszkoptów i zrobic duzo tortow ;)
Albo zrobic jeden a konkretny :D

CAT

1. Data: 2004-12-07 19:01:17

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

piotr napisał(a) :
[...]
> Wanienka do masażu stóp pewnie się nie nada?
Zanurzenie stóp w takiej wanience spowodowałoby martwicę tkanek.
Ed.

--
pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

1. Data: 2004-12-07 22:47:39

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "__\/\/aldek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co z niego można zrobić (ale "na szybko" ;-) - wiem, że nalewki
> powinny postać nawet kilka miesięcy, a ja chciałbym zrobić coś na

na litr czyściocha to będzie pół litra miodu i pół litra soku z cytryny
dobrze wymieszać odtstawić na dwa dni schłodzić w zamrażarce i możesz jechać

1. Data: 2004-12-08 05:05:49

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward Kniażycki wrote:
> piotr napisał(a) :
> [...]
> Zanurzenie stóp w takiej wanience spowodowałoby martwicę tkanek.
> Ed.
===
Ale z to można całkowicie bezpiecznie spróbować wibratorem. LOL

waldek
===

Restauracja z owocami morza w Poznaniu
Jaki przyrządzić Apfelpunsch?
jaka jest oficjalna strona www RTV EURO AGD ?
Przepis na ser zolty domowy - obiecalem.
jaki blender?