dietka

1. Data: 2007-03-14 08:50:32

Temat: dietka
Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kolega Małżonek postanowił przejść na dietę odchudzającą. W skład diety
ma wejść między innymi surowizna. Od strony technicznej ma to wyglądać
tak, że ja mu przygotuję składniki rano (bądź wieczorem poprzedniego
dnia) i on sobie po przyjściu z pracy ma to wymiąchać i zjeść (ze
smakiem oraz gotowanym kurzym udkiem).
Czy znacie może jakieś przepisy na (niedrogie) niskokaloryczne i łatwe w
takim przygotowaniu surówki i sałatki? Dodam, że możliwości kulinarne
Kolegi Małżonka są ograniczone a stopień rozleniwienia jeśli chodzi o
robienie "dla siebie" całkiem spory... ;)

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

2. Data: 2007-03-14 10:00:58

Temat: Re: dietka
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 14, 9:50 am, Lolalna Loja <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Kolegi Małżonka są ograniczone a stopień rozleniwienia jeśli chodzi o
> robienie "dla siebie" całkiem spory... ;)

Znam: NŻT. (Nie ż..j tyle)
Mieszać niczego nie trzeba i w ogóle super...
6 kg w 2 miesiące... Mąż już protestuje - prawie nic ze mnie nie
zostało ;-)
Aaaaaaale, aaaale, aaaale - nadal jestem XL !
Twemu Koledze też życzę - xl, oczywiście :-)))))))))))

3. Data: 2007-03-14 10:09:57

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kolegi Małżonka są ograniczone a stopień rozleniwienia jeśli chodzi o
> robienie "dla siebie" całkiem spory... ;)

Ja w podobnej sytuacji robiłam różne surówki na bazie kapusty. Ostatnio
zrobiłam coś takiego :ćwiartę kapusty uszatkowałam dość drobno, osoliłam,
rozłożyłam na stolnicy coby nieco przywiędła, i puściła sok, odcisnęłam z
tego soku. Do tego 2 kiszone ogórki (spore) poplasterkowałam, jedną czerwoną
cebulę w krążki pociętą oraz puszkę kukurydzy. To się łatwiej miesza jak
jest w tym sos. Ja dałam po prostu dużą czubatą łyżkę najonezu, ale można
zrobić sos na bazie oleju (oliwy) z musztardą, octem winym, pieprzem).
Pozdrawiam - Agnieszka
P.S. - moja surówka niestety nie była zbyt niskokaloryczna przez ten
majonez.

4. Data: 2007-03-14 10:19:38

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy znacie może jakieś przepisy na (niedrogie) niskokaloryczne i łatwe w
> takim przygotowaniu surówki i sałatki? Dodam, że możliwości kulinarne

http://www.twojadieta.info/dieta/kopenhaska/
Prosta i skuteczna, dodatkowo łatwa w wykonaniu i pozyskaniu surowców.

5. Data: 2007-03-14 10:30:28

Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

andro napisał(a):

> http://www.twojadieta.info/dieta/kopenhaska/
> Prosta i skuteczna, dodatkowo łatwa w wykonaniu i pozyskaniu surowców.

Tylko, że ja nie pytałam o dietę a o surówki/sałatki...

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

6. Data: 2007-03-14 10:31:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

[...]

Nie wiedziałem, że się znacie...

7. Data: 2007-03-14 10:39:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalna Loja" <s...@o...pl> wrote in message

> Tylko, że ja nie pytałam o dietę a o surówki/sałatki...
>
> Loja

Podałem kiedyś przepis na sałatkę kozacką z kapusty kiszonej,
ziemniaków, fasoli i cebuli. Można składniki przygotować osobno np w
słoikach i zmieszczać przed jedzeniem, ale można całą zrobić i włożyć do
naczynia z pokrywką lub nawet pojemnika - nie powinna obejść "wiatrem" przez
tydzień, a można się nią najeść.

8. Data: 2007-03-14 10:40:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalna Loja" <s...@o...pl> wrote in message

> Tylko, że ja nie pytałam o dietę a o surówki/sałatki...
>
> Loja

Tu link:
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/browse
_thread/thread/f6bc3965a49551d3/4dcf9381bcbb03b2

9. Data: 2007-03-14 10:40:47

Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
> ćwiartę kapusty uszatkowałam dość drobno,

czerwonej?

> [...]
> jest w tym sos. Ja dałam po prostu dużą czubatą łyżkę najonezu, ale można
> zrobić sos na bazie oleju (oliwy) z musztardą, octem winym, pieprzem).

A myślisz, że można ten sos przygotować dużo wcześniej? (chodzi mi o ten
na oliwie nie na majonezie)

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

10. Data: 2007-03-14 10:41:36

Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Znam: NŻT. (Nie ż..j tyle)

Pytałam o sałatkę nie o dietę.

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

CZY...
[off topic] bitwa na torty
Ugotuj z nami pagerank
baranina i cielęcina/Poznań
Ryszarda Kapuścińskiego refleksje być może właśnie dla piszących na prk