dietka

51. Data: 2007-03-14 16:54:41

Temat: Re: dietka
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Jakby Ci to... masz coś nie tak z lodówką.
> Albo ja mam fajna lodowka,

.. w której wymieniłaś losowo i wybiórczo działający termostat, nieprawdaż?
A jeśli komuś przytrafi się taki sam model?

Ania

52. Data: 2007-03-14 17:07:56

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-14 17:54:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *czeremcha* skreślił te oto słowa:

> .. w której wymieniłaś losowo i wybiórczo działający termostat, nieprawdaż?
> A jeśli komuś przytrafi się taki sam model?

To albo wymieni niesprawna czesc albo sobie kupi nową lodówkę.
Widzisz jakies inne opcje?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

53. Data: 2007-03-14 21:19:12

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> To albo wymieni niesprawna czesc albo sobie kupi nową lodówkę.
> Widzisz jakies inne opcje?

Naprawdę cię to nurtuje, czy ciągniesz flejma? Ciągnij lepiej co innego.
Kończę dialog.

Ania

54. Data: 2007-03-14 21:21:22

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-14 22:19:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *czeremcha* skreślił te oto słowa:

> Naprawdę cię to nurtuje, czy ciągniesz flejma? Ciągnij lepiej co innego.
> Kończę dialog.

No widzisz, a było trzeba nei zadawać głupiego pytania.

Bo flejma to ja tu nie widze - flejma na głupkowatych pytaniach sie nie
zrobi.

55. Data: 2007-03-15 08:19:56

Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Pokrojony w plasterki - zmienia smak po paru godzinach, nie zauważyłaś?

W lodówce większość pomidorów zmienia smak. Nawet te nie przekrojone.

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

56. Data: 2007-03-15 10:32:47

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Witka
Zobacz duży wybór "sałatki i surówki" na
www.kulinarny.net
Pozdrawiam
Mika

57. Data: 2007-03-17 09:35:36

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Znam: NŻT. (Nie ż..j tyle)
Nie ma.Jest MŻ-WR [Mniej Żreć-Więcej Ruchu]

58. Data: 2007-03-17 09:39:48

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadać = dogadać. Ja się nigdy z ikselką nie dogadałam.
>
> Loja

Wiesz,na starosc przychodzą urojenia,wiec tu uroila sobie ze sie znacie
i -cytuje: "spiknęłyście sie".

No no ale tak podejrzewalam ze ma zapały w tą Inną strone ,cos do mnie
wczesniej gderala ,ze niby ja jakis pociag do niej czuje czy cos w tym stylu
lol..

CZY...
[off topic] bitwa na torty
Ugotuj z nami pagerank
baranina i cielęcina/Poznań
Ryszarda Kapuścińskiego refleksje być może właśnie dla piszących na prk