jak samemu podciąć włosy?

21. Data: 2007-03-05 08:45:57

Temat: Re: jak samemu podciąć włosy?
Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 02:38, "Kalinka" <k...@p...onet.pl> wrote:
> <ciach>

> Dzięki. Ja w sumie noszę 36-38, ale chcę się ujędrnić.

Dla ujędrnienia lepiej ćwiczyć i stosować zabiegi, na przykład masaże,
niż katować się dietą ;)

> No, zrzucić z 5 kg
> też mogę:)

Sprawdź, czy na pewno masz co zrzucać, bo może masz prawidłową
zawartość tkanki tłuszczowej, a Twoja masa to głównie mięśnie i kości
- w takim przypadku trudno będzie schudnąć, zwłaszcza że po
ćwiczeniach mięśnie się wzmocnią, skutkiem czego mogą ważyć więcej :)

> Jutro kupuję steper albo orbitrek, od tygodnia piję masę wody,
> nie jem słodyczy, z innym jedzeniem gorzej - dziś zjadłam 1/3 pizzy :( Ale
> na cieniutkim cieście... :/

Lekarka twierdzi, że aby schudnąć, trzeba mieć "ujemny bilans
energetyczny", czyli albo dostarczać organizmowi mniej kalorii, niż
potrzebuje [to się wylicza na podstawie jakiegoś wzoru, ale ja nie
umiem - waga łazienkowa mi to mówi ;)], albo spalić więcej, niż się
dostarczyło. Moja dieta przewiduje niedobór ok. 700 kcal dziennie, a
na grupie dietowej piszą, że wystarczy nawet -300 do -500 kcal.
Natomiast tyjemy wtedy, kiedy bilans energetyczny znacznie przekracza
zapotrzebowanie, i nawet wiedziałam, ile kalorii skutkuje dodatkowym
kilogramem tkanki tłuszczowej, ale zapomniałam :/ Kilka tysięcy, w
każdym razie.

> Już dwa dni trochę ćwiczyłam :D Nie ma to jak początki, ten zapał, ta wiara
> w efekt. Potem zazwyczaj gdzies mi to po drodze ginie... I jest jak jest.
> Może jak wpakuję kasę w steper to chociaz parę miesięcy będę miała
> mobilizację.

Trzymaj się! :) Ja tak samo myślałam, jak kupowałam rower treningowy,
ale potem jakoś nie było widać efektów i się zniechęciłam. Dopiero
teraz mnie porządnie mobilizuje kuracja i to, że podczas kolejnej
wizyty muszę się spowiadać pani doktor, jak dużo ćwiczę ;)

> Dzięki za informacje. Może napiszesz jeszcze, czego kategorycznie jeść nie
> wolno? Że np. szarlotki to wiem:( Ale z takich mniej oczywistych rzeczy?

Ogólnie biorąc, nie należy jeść pokarmów kalorycznych, które oprócz
kalorii nie mają wiele wartości odżywczych. Na przykład chipsy,
frytki, ciastka i inne takie przekąski. Jak zobaczyłam, że majonez ma
700 kcal na 100 g, to zdębiałam :} A najśmieszniejsze, że majonez jest
w prawie wszystkich fast-foodach i gotowych sałatkach z garmażerii :>
Na kawałek ciasta pozwalam sobie raz na kilkanaście dni, to nie
zbrodnia ;) Jak się czymś strułam, to się okazało, że najlepiej na
uspokojenie żołądka działała gorzka czekolada i przez dwa dni nie
jadłam prawie nic innego - pożarłam dwie tabliczki :) A tak na co
dzień ograniczam tłuszcze i węglowodany [z naciskiem na słodycze], za
to mam przykazane, żeby jeść dużo białka i warzyw. Nie piję słodzonych
cukrem napojów, w tym także gotowych soków owocowych, zamieniłam białe
pieczywo na chrupkie i grahamki [razowego jakoś nie mogę polubić], i
przez pierwsze dwa tygodnie skrzętnie ważyłam wszystkie produkty do
posiłków i notowałam w kajeciku, ile co ma kalorii i ile zjadam
dziennie :) Teraz już mniej więcej potrafię ocenić na oko.
Aha, i jeszcze mam przykazane, żeby jeść 5 małych posiłków dziennie,
najlepiej o stałych porach.

> I tej wody to ile dziennie? faktycznie 2 litry?

Co najmniej dwa. Pani doktor krzyczy, żebym piła 2,5, ale ja z trudem
wmuszam w siebie 1,5 litra dziennie :/ Nawet wliczając w to kawę i
herbatę.

> I czy temperatura ma
> znaczenie? Ja piję lodowatą prosto z lodówki.

A co na to Twoje migdałki? ;)
Podobno jeśli się je zimne pokarmy i pije zimne napoje, to organizm
musi zużyć trochę energii, żeby je ogrzać - podobnie ma się sprawa z
tymi zimnymi prysznicami i kąpielami. Zatem chyba lepiej pić zimne lub
chłodne niż gorące, ale nie wiem tego na pewno. Ja zwykle pijam wodę
chłodną lub o temperaturze pokojowej [w pracy mam za daleko lodówkę,
więc butelka z wodą stoi na biurku].

Pozdrawiam, Carrie [dziś kolejna wizyta kontrolna, co to będzie, co to
będzie... ;)]

22. Data: 2007-03-05 17:06:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carrie" <c...@g...com> wrote in message
s.com...
(...)

> [...]

Co najmniej dwa. Pani doktor krzyczy, żebym piła 2,5, ale ja z trudem
wmuszam w siebie 1,5 litra dziennie :/ Nawet wliczając w to kawę i

no ale w warzywach, czy owocach jest juz :woda:. przeciez nie
trzeba pic 2.5 litrow zywej wody, wystaczy mniej bo reszte dostarczysz
w pozywieniu (kiedys czytalam ze no zjesc kawale arbuza to jak wypic
szklanke wody- dokladnie nie pamietam ile) wiec nie trzeba na sile
pic.
(...)

Pozdrawiam, Carrie [dziś kolejna wizyta kontrolna, co to będzie, co to
będzie... ;)]

bardzo gratuluje efektow!!! brawo!!!

iwon(K)a

23. Data: 2007-03-05 21:15:47

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 5 Mar 2007 11:06:11 -0600, Iwon(k)a wydukał(a) nieśmiało,
a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> [...]
> w pozywieniu (kiedys czytalam ze no zjesc kawale arbuza to jak wypic
> szklanke wody- dokladnie nie pamietam ile) wiec nie trzeba na sile

Zgadza się, ale kiedy je się niewiele, to i tej wody z pożywieniem
niewiele się pobiera.

Btw zapytałam lekarkę o te kalorie, które powodują przytycie o
kilogram - otóż musi być ich ok. 9000 ponad normalne zapotrzebowanie
organizmu na energię. Dla przykładu, moje obecne podstawowe zużycie
kalorii dla podtrzymania czynności życiowych wynosi trochę ponad 1500
dziennie. Czyli mniej więcej 2000 do 2500 kcal na dobę, uwzględniając
ruch, pracę zawodową i każdą inną aktywność. Żeby zjeść te 9000
kalorii w krótkim czasie, to naprawdę trzeba się postarać... 8-) Z
drugiej strony, wystarczy przekraczać "limit" o ok. 300 dziennie, żeby
po miesiącu cieszyć się bardziej okrągłymi kształtami - przynajmniej w
teorii wystarczy ;)

> bardzo gratuluje efektow!!! brawo!!!

Dziękuję serdecznie :) Właśnie osiągnęłam półmetek, za jakieś dwa
miesiące, może trzy, powinnam dojść do oczekiwanych wyników.
Pochwalę się i może nawet pokażę wam zdjęcia sprzed i po kuracji ;)

Pozdrawiam, Carrie

24. Data: 2007-03-06 14:53:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carrie" <carrie.mn@!gmail.com!> wrote in message
(...)
> [...]
> drugiej strony, wystarczy przekraczać "limit" o ok. 300 dziennie, żeby
> po miesiącu cieszyć się bardziej okrągłymi kształtami - przynajmniej w

no niby tak. ale faktem jest, ze jak tak slucham/czytam ludzi odchudzajacych
sie to wielokrotnie juz wyeliminowanie coli im zaczelo pomagac. cos
w tym jest, zwazywszy na to, ze szklanka coli do ponad 100 kcal.

> Dziękuję serdecznie :) Właśnie osiągnęłam półmetek, za jakieś dwa
> miesiące, może trzy, powinnam dojść do oczekiwanych wyników.
> Pochwalę się i może nawet pokażę wam zdjęcia sprzed i po kuracji ;)

fajnie :)

czy lekarka mowila Ci jakie sa plany pozniejsze na utrzymanie
zdobyczy?

iwon(K)a

25. Data: 2007-03-06 20:59:43

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 6 Mar 2007 08:53:50 -0600, Iwon(k)a wydukał(a) nieśmiało,
> [...]

> sie to wielokrotnie juz wyeliminowanie coli im zaczelo pomagac. cos
> w tym jest, zwazywszy na to, ze szklanka coli do ponad 100 kcal.

Ale cola light podobno ma zaledwie kilka kalorii w szklance - z czego
by wynikało, że dla utrzymania wagi lepiej pić taką niż soki owocowe
8-)
Przy okazji: mnóstwo kalorii ma alkohol. I tak go nie lubię, więc to
dla mnie żadne wyrzeczenie. Wolę zjeść czekoladkę niż wypić piwo ;)

> czy lekarka mowila Ci jakie sa plany pozniejsze na utrzymanie
> zdobyczy?

Pewnie. Wysłała mnie do dietetyczki, która ma mnie nauczyć, jak z
diety przejść do zwykłego odżywiania. Znów mi tłumaczą to, co już wiem
- o jedzeniu posiłków o stałych porach [niewykonalne, choćby dlatego,
że pracuję w systemie zmianowym, a w pracy możliwość przygotowania i
zjedzenia ciepłego posiłku jest praktycznie żadna :/], dobieraniu
właściwych produktów itd. Jeśli tylko po odstawieniu leków nie
dopadnie mnie wilczy apetyt, to nie przewiduję poważniejszych
problemów :) Teraz, kiedy mam niezłą wagę łazienkową, mogę lepiej
kontrolować tycie - gdy jej nie miałam, nie zdawałam sobie z tego
sprawy. No, ubrania robiły się ciaśniejsze, ale to normalne, przecież
kurczą się w praniu... ;>
A propos ubrań, mierzyłam dziś w sklepie śliczny płaszcz, rozmiar 42
[ostatnia sztuka, innych rozmiarów nie było] - i był zdecydowanie za
luźny, szczególnie w talii... Trochę szkoda, ale z drugiej strony
zaoszczędziłam 200 zł ;) Inny sweter - L, miał za dużo luzu pod
pachami, nie sądziłam, że kiedyś będę utyskiwać, że coś jest na mnie
za luźne w biuście... I to zupełnie niezależnie od problemów z
kupieniem właściwego rozmiaru biustonosza :]
Śmieszne, że odruchowo w sklepach najpierw idę do wieszaków z
rozmiarami XL czy >44, a dopiero potem się reflektuję, że to już
będzie za duże... Niekiedy nawet 40 bywają za luźne. Koniec świata :}

Pozdrawiam, Carrie

26. Data: 2007-03-07 03:57:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale cola light podobno ma zaledwie kilka kalorii w szklance - z czego
> by wynikało, że dla utrzymania wagi lepiej pić taką niż soki owocowe
> 8-)

ano. ja pisalam o tej zwyklej. :)

> [...]
> że pracuję w systemie zmianowym, a w pracy możliwość przygotowania i
> zjedzenia ciepłego posiłku jest praktycznie żadna :/],

a nie mozna przygotwac sobie wczesniej i zjesc potem o tej stalej porze?

dobieraniu
> właściwych produktów itd. Jeśli tylko po odstawieniu leków nie
> dopadnie mnie wilczy apetyt, to nie przewiduję poważniejszych
> problemów :)

a to Ty cos zazywasz??

(...))

Niekiedy nawet 40 bywają za luźne. Koniec świata :}

no suuuper! gratulacje raz jeszcze!

iwon(K)a

BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
[chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Tusz do rzęs
suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra
[trochę OT] stepper do domu