kolektor sloneczny - kupowac czy nie?

61. Data: 2006-02-16 20:23:08

Temat: Re: kolektor sloneczny - kupowac czy nie?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dt2jm2$tg2$1@news.onet.pl
Od: Marcin P. <m...@i...pl>
Było:

> za 20 lat Chinczyki mogą już z księżyca wrócić, z izotopem HEL3,
> łyżka czegoś takiego może dać prąd dla całego świata na rok, nie
> jest to radioaktywne, a wytworzenie prądu będzie kosztowało 0,01
> zł za KWh

Dolicz jeszcze akcyzę i opłatę monopolową! No chyba, że Polska będzie
partycypować w kosztach - napiszmy program do obsługi tego ich księżycowego
laboratorium. Dorzucimy wyniki badań nad zimną fuzją (o której było głośno
jakiś czas temu) i już mamy tańszą energię na granicy polsko-chińskiej. :D

62. Data: 2006-02-16 20:41:37

Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> normalnie LOL to automatyczne poprawianie błędów, już wyłączone, teraz
> wszystko idzie ręcznie

Tzn że słowo "gródniu" poszło Ci ze słownika? nieźle... ;)

pozdrawiam
Pablo

63. Data: 2006-02-17 06:00:33

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn że słowo "gródniu" poszło Ci ze słownika? nieźle... ;)

nikt nie jest doskonały, nawet MS-Ofice

64. Data: 2006-02-17 06:06:44

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dolicz jeszcze akcyzę i opłatę monopolową! No chyba, że Polska będzie
> partycypować w kosztach

w wyścigu po HEL3 biorą udział USA i Chiny tylko i wyłącznie, być może ESA
albo Rosja tez się dołączą, ale Polska na pewno na swoim terenie nie będzie
miała takich elektrowni, zresztą po co, jeśli koszt wytworzenia prądu będzie
niski przesłanie prądu ze stratami 50% na odległość 3 tyś Km nie będzie
nikomu robić różnicy

65. Data: 2006-02-20 08:25:16

Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie miała takich elektrowni, zresztą po co, jeśli koszt wytworzenia
> prądu będzie niski przesłanie prądu ze stratami 50% na odległość 3 tyś Km

Obawiam się, że dzisiejsze uwarunkowania nie pozwolą, aby źródła energii
były tanie dla końcowego odbiorcy. Odpowiednie grupy lobbingowe już się o to
postarają. W końcu ONI na tym zarabiają i wolą zarobić dużo.

MN

66. Data: 2006-02-20 14:52:18

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że dzisiejsze uwarunkowania nie pozwolą, aby źródła energii
> były tanie dla końcowego odbiorcy. Odpowiednie grupy lobbingowe już się o
> to postarają. W końcu ONI na tym zarabiają i wolą zarobić dużo.

Ja napisałem ze energia elektryczna z izotopu HEL3 będzie bardzo tania mniej
więcej 1 KWh będzie kosztować 0.01 zł, ale najprawdopodobniej nasze władze w
trosce o nasze społeczeństwo walną na granicy cło ze 300% do tego dojdzie
koszt przesyłu min 0.12 zł/KWh i jeszcze VAT. Całość na pewno przekroczy
0.20 zł/Kwh, oczywiście wszystko to nasz rząd będzie robił w trosce o
naszych obywateli. Mniej więcej tak jak robi z węglem, Polski węgiel w
Antwerpii kosztuje 35$/tonę, razem z kosztami transportu.

67. Data: 2006-03-07 18:37:52

Temat: Odp: kolektor sloneczny - kupowac czy nie?
Od: "Renart F." <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pooh <news@_nospam_pooh.priv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dstdu7$16$...@a...news.tpi.pl...
> A Ty się jeszcze na tym balkonie mieścisz? :->

Za balustrady fragment robi.

--
pozdr.
Renart