kosiarki

31. Data: 2000-03-14 12:43:17

Temat: Re: kosiarki
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Zmien technike.
Zrob impreze,zapros wlasciwych gosci(tych bardziej robotnych) i pojdzie.
Ja tak robilem stawik.Bylo fajnie.
Juras

At 13:20 00-03-14 +0100, you wrote:

>Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

32. Data: 2000-03-14 12:55:27

Od: Tomek <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Mar 2000 12:29:14 +0100, Krystyna Chiger
<k...@m...ci.uw.edu.pl> wrote:

>Też mi się tak wydawało. I nawet w końcu może na nią zarobię, ale
>która jest najlżejsza? Przy mojej posturze to naprawdę problem :-(

Takie kosiarki są tak wyważone, że machanie nimi nie jest problemem
dla nawet słabej osoby. Cały ciężar spoczywa na pasie, ręce się prawie
nie męczą. Gorzej jest z pasem, który nieprzyjemnie uciska okolice
obojczyka, przy dłuzszym koszeniu. Wtedy trzeba sobie zafundować
uprząż (zobaczysz ją u facetów z Zieleni Miejskiej, lub koszących
pobocza dróg).

Tomek

33. Data: 2000-03-14 13:00:35

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ile to wg.Ciebie nie tak dlugo?
i jaka jest srednica ostrza tnacego(zylki lub tarczy)?
Pozdrawiam
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

34. Data: 2000-03-14 13:18:39

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak napisal:

> Nie wyobrazasz sobie w sensie, ze takich nie ma czy nie wyobrazasz sobie
> pracy z takim?

Pracy. Przecież to musi ważyć. Już z wężem do podlewania nie
jest łatwo, a ciągnę go tylko do ogródka przed domem.

> Ja uzywam dwoch 30-to metrowych przedluzaczy i jeszcze z metr ulicy bym
> opendzlowal.

Taka długość wystarczy tylko na podwórko, czy gumno.

> Kwestia przyzwyczajenia (naprawde).
> Zraszta wydzielilem juz droga prob i bledow na moim ogrodku prostokaty
> trawnika, ktore mozna kosic bez zbednych ceregieli. Kilka prostokatow i caly
> trawnik obskoczony

Te 2000 podwórka można dzielić, ale dalej... Widzę to tylko w przypadku
wynajęcia kilku "paziów", którzy nieśliby za mna ogon :-)

Krycha

35. Data: 2000-03-14 13:27:53

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisal:

> Niech koniowa nie wybrzydza,powiedz jej .

Kiedy ma rację, taka trawa jest juz za twarda.

> Przy tej powierzchni warto kupowac traktorek,ale po co Ci pole golfowe.

Na traktorek w życiu nie zarobię. A szkoda bo śliczny jest :-(

> Kup jak najszersza kosiarke spalinowa,z napedem na kola,kos trocze
> wyzej,niz kamienie,i juz

Te kosiarki spalinowe, które spotykałam, są dość ciężkie i za nisko
zawieszone. Kamieni niemam, ale nierówności są.

> Nie musisz (chyba) robic tego na raz.

Nie, jak pogoda pozwoli.

> Albo zamow gdzies usluge,jak pijak zobaczy ze nie jestes od niego
> uzalezniona to spusci z tonu.

Nie znasz psychologii pijaka - jemu nie zależy. I czasu szkoda, przecież
można by go miło spędzić z butelką :-( Z tym zamawianiem usług akurat
nie jest najlepiej - to nie jest typowa wieś. Czasem da się tylko namówić
jakiegoś najemnika z dużych gospodarstw, żeby w wolny dzień popracował
u mnie.

> PS.Czy na koniowej da sie jezdzic.

No pewnie. Na każdym koniu da się jeździć :-)

Krycha

36. Data: 2000-03-14 13:31:46

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisał:

> Nie wielkosc jest wazna tylko zawzietosc.
> A mamusia mi mowila ze te drobne bywaja bardzo zawziete.

Mamusi trzeba słuchać :-)

> Jak bardzo jestes zawzieta?

Wystarczająco, żeby się wpuścić w tę wieś, a chyba za mało, żeby
nauczyć się kosić zwykłą kosą. Rąbać drzewo umiem :-))

> Zaintrygowany Juras
> :-))))))))))

A wogóle, to o ciekawskich mamusia nie mówiła? :-)))

Krycha

37. Data: 2000-03-14 13:36:33

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał:

> Hmmm... Wprawdzie to nie moja sprawa, ale nie mozesz sobie zalatwic do
> tej kosiarki jeszcze, zamiast miejscowego pijaka, zamiejscowego wlasnego
> niepijaka?

:-)) I jeszcze niechby zarobił na tę kosiarkę. A ja sobie posiedzę na
ławeczce ze szklaneczką czegoś dobrego...

> Jak tak patrze na Galerie Gywalcow u Krzyska Marusinskiego...
> ;-)

?? I co? Widzisz tam jakiegoś chętnego? ;-))

Krycha, zaintrygowana

38. Data: 2000-03-14 13:44:16

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Te 2000 podwórka można dzielić, ale dalej... Widzę to tylko w przypadku
>wynajęcia kilku "paziów", którzy nieśliby za mna ogon :-)
>
>Krycha

Krycha,Tobie chyba nie chodzi o kosiarke ;-)))))))
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

39. Data: 2000-03-14 14:04:47

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>No pewnie. Na każdym koniu da się jeździć :-)
>
>Krycha

Ale czy ona sie na to zgadza?

A tak powaznie.
Spalinowa z napedem nie wymaga sily zeby kosic.
wysokosc jest regulowana od paru do bo ja wiem parunastu cm.
Co do nierownosci to zalezy od nachylenia stoku,jak za ostry to sie nie
da,mozna troche zlagodzic lub zrobic wjazd na "szczyt",z gory latwo pojda.
Na Twoim miejscu zwrocil bym uwage na bardziej profesjonalne kosiarki,np
takie jakimi administracje kosza wokol blokow(u mnie na Bemowie).
Pewnie sa drozsze ,ale na dluzsza mete bardziej oplacalne.
Czyli:
wybierasz najszersza,z napedem i regulacja,z mozliwoscia roznego rodzaju
pracy,
z najsilniejszym silnikiem,z dobra ,trwala obudowa,ladna i kolorowa
najlepsza na jaka Cie stac.

A moze koza?(jej nie bedzie przeszkadzalo ze trawa jest twarda,
tylko jak na niej jezdzic :-))
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

40. Data: 2000-03-14 14:12:18

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

To i ciekawska jestes:-)))
Juras

>Wystarczająco, żeby się wpuścić w tę wieś, a chyba za mało, żeby
>nauczyć się kosić zwykłą kosą. Rąbać drzewo umiem :-))

HM nie masz siekiery pod reka prawda? :->>

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

Milosnicy kaktusow
Dziwna dracena