kosiarki

41. Data: 2000-03-14 14:36:54

Temat: Re: kosiarki
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisal:

> Krycha,Tobie chyba nie chodzi o kosiarke ;-)))))))

A o co? Żadna suknia nie ma ogona trzydziestometrowego ;-)
Krycha

42. Data: 2000-03-14 14:43:47

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisał:

> Ale czy ona sie na to zgadza?

:-) Niektórzy mówią, że nie zawsze.

> (...)
> wybierasz najszersza,z napedem i regulacja,z mozliwoscia roznego rodzaju
> pracy,
> z najsilniejszym silnikiem,z dobra ,trwala obudowa,ladna i kolorowa
> najlepsza na jaka Cie stac.

Dzięki, wydrukowałam to sobie. I jeszcze - jaka firma? Mnie się podobała
Husuarna - wygładają na lżejsze.

> A moze koza?(jej nie bedzie przeszkadzalo ze trawa jest twarda,
> tylko jak na niej jezdzic :-))

Nie wpuszczę kozy do drzewek - zostałyby tylko korzenie, a i tego nie
jestem pewna :-(

Krycha

43. Data: 2000-03-14 14:48:13

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisal:

> To i ciekawska jestes:-)))

Też. Ale baby tak mają :-))

> HM nie masz siekiery pod reka prawda? :->>

:-)) Zawsze trzymam pod komputerem.
Jakoś dziwnie Ci formatuje posty. Wygodniej przecież odpowiadać
po cytowanym kawałku.

Krycha

44. Data: 2000-03-14 15:32:45

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to wydzielil bys kawalek trawnika do wlasnorecznego koszenia,a reszte
> zaoszczedzonego czasu poswiecilbys na realizacje "wpadnietych" pomyslow.
> Ja bywam na dzialce w weekendy,tak ze wszystkie oszczedzacze czasu sa mile
> widziane.
... ja mam taki "wpadniety" pomysl na zaoszczedzenie czasu;
woda - studnia artezyjska (ew. wieza cisnien, jak z kranu to w ogóle bz
problemu) "The Best Niagara" i troche rurek, jeszcze to to bez patentu ale
jakby co...

> Latem zwlaszcza po urlopie widok spalonej,wysuszonej trawy jest dosc
> przykry,automatyczne podlewanie to byloby to.
slyszales o roslinach okrywowych? po co ci tyle trawy i to suchej.

> W zeszlym roku w domu na tarasie zalozylem system podlewania kropelkowego,
> gardenii.Zdal egzamin.
> Kosztowo nie byl drogi,komputer ok 200 zl,rurki i koncowki ok 50.
wyzej prawie to samo tylko po co ta elektronika, wystarczy plywak (jw)

> dlaczego, przeciez z piwem mozna tez chodzic.;-))))
ale nie radze pic w trakcie chodzenia, szczególnie tego zagazowanego.
Pozdrawiam , jerz.

45. Data: 2000-03-14 15:37:38

Temat: Re: kosiarki - bez grabienia trawy
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na nierowny teren z roznymi niespodziankami moim zdaniem najlepsza
> jest kosa spalinowa. Jezeli uzywasz zylki, a nie tarczy, to tniesz
> wszystko jak leci, a kosiarki nie uszkodzisz. Jak przymocujesz tarcze,
> to zetniesz kazde dziadostwo, nawet zdrewniale. Mam Stihla i nie
> narzekam. Jedyny mankament to grabienie, ktorego nie cierpie.
w sprzedaży są kosiarki na kółkach, mechaniczne, które równocześnie
rozdrabniają trawę i odpada grabienie.
pozdrawiam, jerz

46. Data: 2000-03-14 15:41:56

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmien technike.
> Zrob impreze,zapros wlasciwych gosci(tych bardziej robotnych) i pojdzie.
> Ja tak robilem stawik.Bylo fajnie.
impreza? przed, w trakcie czy tez po robocie?
pozdr jerz

47. Data: 2000-03-14 18:46:54

Temat: Odp: kosiarki
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Ja dziś
> widziałam kosiarkę bębnową, ręczną (nie wiem czy są wersje z napędem,

Są z napędem.
Jest taka książka z serii "Ekspert" o tytule Trawniki ,w tejże omówione są
wszystkie typy kosiarek , ich wady i zalety , a także na jaki typ trawnika
która najlepiej się nadaje.

> Jak ma się brak napędu do dużej powierzchni trawnika?
> Czy w bębnowych jest regulacja wysokości cięcia?
> Mam teren duży, czasem nierówny z wymarzającymi kamieniami po zimie

Książka poleca na tego typu trawniki kosiarkę poduszkową z napędem
elektrycznym i spalinowym .
Pozdrawiam
Teresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com
t...@f...onet.pl
0...@p...com
ICQ 35970875

48. Data: 2000-03-14 21:06:55

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Kiedy ma rację, taka trawa jest juz za twarda.

Probowalas? ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

49. Data: 2000-03-14 21:08:35

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> ?? I co? Widzisz tam jakiegoœ chętnego? ;-))

Nie. Dziwie sie tylko, ze nie ma tego chetnego :-)
Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

50. Data: 2000-03-14 21:11:06

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Dzięki, wydrukowałam to sobie. I jeszcze - jaka firma? Mnie się podobała
> Husuarna - wygładajš na lżejsze.

Co Ty z ta lekkoscia? Jak kupisz z napedem na kola to waga przestaje byc
wazna cecha kosiarki.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

Milosnicy kaktusow