leki antydepresyjne

11. Data: 2005-02-19 23:11:22

Temat: Re: leki antydepresyjne
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.BSO.4.58L0.0502192355510.15770@renata.am.t
orun.pl...

> metody dobiera sie oczywiscie rozne w zaleznosci od potrzeb, co wiecej
> trzeba tez wiedziec,ze nie zawsze objawy depresji mina jak reka odjal -
> raczej bedzie potrzeba troche czasu, gdy sytuacja wroci do normy,
> ale wazne aby chory byl pod opieka lekarza lub psychologa - a najlepiej
> obu razem

I chyba niestety stany depresyjne moga powracac?Czy jest jakas szansa ze sie
upora z tym raz na zawsze?(marzycielka ze mnie ;-) ).

Magda

12. Data: 2005-02-20 09:51:21

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 20 Feb 2005 00:11:22 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Mrówka, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy jest jakas szansa ze sie
> upora z tym raz na zawsze?(marzycielka ze mnie ;-) ).

Wszystko zalezy od tego czym wywolana jest depresja i jakiego jest typu.
Depresja spowodowana jakims konkretnym wydarzeniem, bardzo traumatycznym i
bolesnym (np.smierc kogos bliskiego, rozstanie, utrata pracy) - po
wyciagnieciu z niej chorej osoby - moze nigdy nie wrocic.
Podobnie jest z depresjami ktore moga pojawic sie np. w przebiegu jakiejs
powaznej choroby - gdy chorobe sie wyleczy lub jakos opanuje - to i
depresja nie powinna wrocic.
Ale niestety - wiele rodzajow depresji moze nawracac - tyle ze gdy czlowiek
juz wie z czym walczy i chce walczyc - to nastepnym razem - gdy zobaczy co
sie dzieje i co sie kroi - to znajdzie sie u lekarza od razu - co znacznie
zlagodzi przebieg ataku i skroci czas jego leczenia.
Za pierwszym razem czlowiek przewaznie zwleka ile sie da.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

13. Data: 2005-02-20 10:29:01

Od: magda <m...@j...ktos.pytal> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 10:51:21 +0100, La Luna napisał(a):

> [...]
> Podobnie jest z depresjami ktore moga pojawic sie np. w przebiegu jakiejs
> powaznej choroby - gdy chorobe sie wyleczy lub jakos opanuje - to i

Przeczytałam wszystkie Wasz opinie i macie rację, powinnam udać się do
specjalisty. Myslę, że to dobrze, że mam taką świadomość, u mnie stan
obniżonej aktywności trwa już dość długo, poprawia się w okresach kiedy
pracuję, ale pogarsza się jeśli aktualnie jestem bez pracy. W tej chwili
uznałam że potrzebuję jakichś działań, bo spiętrzyło się kilka problemów
naraz, nie chcę Was zanudzać swoją historią ale powiem tylko, że w tej
chwili mam na głowie poważny egzamin, rozwód, szukanie pracy, przeprowadzkę
na drugi koniec kraju i do tego straciłam zaufanie do bliskiej mi osoby. To
chyba było za dużo i rozpadłam się troszkę. Pozbieram się ale chyba macie
rację, że powinien tu pomóc specjalista

dzięki za Wasze opinie.

--
"Jeśli ktoś, kogo uważasz za przyjaciela nazywa Ciebie kolegą, to ktoś z
Was się myli."

14. Data: 2005-02-20 20:39:59

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@j...ktos.pytal> napisał w wiadomości
> [...]
> na drugi koniec kraju i do tego straciłam zaufanie do bliskiej mi osoby.
> chyba było za dużo i rozpadłam się troszkę.

To bardzo duzo i nie dziwie sie ze wpadlas w depresje.
Mam nadzieje ze szybko sie z nia uporasz.Zycze powodzenia i aby wszystkie
sprawy poukladaly sie jak nalezy....

Magda

15. Data: 2005-02-21 22:01:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Feb 2005, magda wrote:

> na drugi koniec kraju i do tego straciłam zaufanie do bliskiej mi osoby. To
> chyba było za dużo i rozpadłam się troszkę. Pozbieram się ale chyba macie
> rację, że powinien tu pomóc specjalista

jesli udasz sie do specjalisty, zasiegniesz jego porady i on ustali
Ci leczenie do bedzie dobrze. Potem, gdy terapia spowoduje poprawe
Twojego stanu bedziesz mogla latwiej rozwiazac problemy - i na pewno
sie uda, czego Ci zycze

Pozdrowienia

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

16. Data: 2005-02-22 02:04:42

Od: magda <m...@j...ktos.pytal> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Feb 2005 23:01:17 +0100, Piotr Kasztelowicz napisał(a):

> [...]
> Ci leczenie do bedzie dobrze. Potem, gdy terapia spowoduje poprawe
> Twojego stanu bedziesz mogla latwiej rozwiazac problemy - i na pewno

Dzięki :) Specjalista napewno mi pomoże, ale problemy muszę rozwiązać w
ciągu najbliższych dni, dlatego pytałam o cos co szybko stawia na nogi bo
moje problemy nie poczekają aż terapia zacznie działać :(

--

pozdrawiam serdecznie, Magda

17. Data: 2005-02-22 02:05:15

Od: magda <m...@j...ktos.pytal> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 21:39:59 +0100, Mrówka napisał(a):

> To bardzo duzo i nie dziwie sie ze wpadlas w depresje.
> Mam nadzieje ze szybko sie z nia uporasz.Zycze powodzenia i aby wszystkie
> sprawy poukladaly sie jak nalezy....

Dzięki za słowa otuchy :)

--
"... Bo miłość nie zna pór dnia, a nadzieja nie ma końca, a wiara nie zna
granic, tylko wiedza i niewiedza skrępowane są czasem i granicami (...)."

niedouczeni okuliści:(
chyba powazny problem....
Roaccutan
Faza księżyca, a wizyta u stomatologa