masa do tortu

11. Data: 2007-08-12 22:20:30

Temat: Re: masa do tortu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Aug 2007 23:23:52 +0200, Paulinka
<paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

>Taa będą się bawić interaktywną zabawką Ci rodzice...
>Może impreza jest w 3 osobowym gronie mama, tata + solenizant, który
>akuratnie, by tego torta chciał sprobować, bo to w końcu _JEGO_ święto.

A po co probowac? Jak ladny i kolorowy ten tort to nalepiej
wymiedlic w rekach :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2007-08-13 03:13:09

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> akuratnie, by tego torta

TORTU!
--
BBjk z uczuleniem na pewne rodzaje nieświadomej aberracji fleksyjnej

13. Data: 2007-08-13 03:19:37

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika pisze:

> Mam do Was prośbę : czy znacie może przepis na masę do tortu : bez masła ,
> margaryny, masła , mleka , śmietany....( wszelkiego nabiału ). Mój synek
> ma skazę białkową a za 10 dni kończy roczek .....
> Jeśli tylko przyjdzie Wam coś do głowy ( jakiś przepis na taką masę ) to

Na masę może nie, ale dla takiego malucha i amatorów to można zrobić
jakiś minitorcik (minitorciki) z kolorowymi owocami pokrytymi cienką
warstwą galaretki. Co zje, to zje, resztę rozpaćka i ok.

Jeśli będą jacyś goście starsi od solenizanta, zrób tort dowolny,
maluchowi nie będzie przykro, ze nie je tego, co oni - jeszcze nie ten
etap rozwoju.
--
BBjk, co też woli owoce od wszelkich mas tortowych

14. Data: 2007-08-13 06:33:09

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> Może impreza jest w 3 osobowym gronie mama, tata + solenizant,

Może tak, może nie, pomidor.

> który akuratnie, by tego torta chciał sprobować, bo to w końcu
> _JEGO_ święto.

A jak na stole pojawi się śledź i wódka to niemowlak też musi dostać bo to
jego święto?

15. Data: 2007-08-13 06:36:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:f9otvp$e77$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> Może tak, może nie, pomidor.

> A jak na stole pojawi się śledź i wódka to niemowlak też musi dostać bo to
> jego święto?

O ile na tego śledzia czy wódkę nie jest uczulone.. hihi

Qra

16. Data: 2007-08-13 07:59:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
> ma skazę białkową a za 10 dni kończy roczek .....
> Jeśli tylko przyjdzie Wam coś do głowy ( jakiś przepis na taką masę ) to

Posmaruj masłem orzechowym i masłem orzechowym kakaowym (mniej - kakao
zawiera teobrominę - szkodliwą dla układu nerwowego dzieci - a i tak dzieci
spożywają kakao lub wyroby)...

17. Data: 2007-08-13 08:20:37

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Posmaruj masłem orzechowym

No sorry, będę bezlitosna. Orzeszki ziemne to jeden z groźniejszych
alergenów pokarmowych - ich spożycie może skończyć się śmiercią. Poza
tym tuczenie rocznego dziecka utwardzonym (przynajmniej częściowo, jak
sądzę) tłuszczem roślinnym nie jest najlepszym pomysłem.

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2007-08-13 08:22:14

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Niedopieszczona jesteś czy co?

Od 4 lat :>

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2007-08-13 08:38:34

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Atam... Panslawisty nie ubiło ;-)

... śmiercią alergika, nie Panslavisty :)

--
Pozdrawiam - Aicha (i spadam na przedurlopowe zakupy)

20. Data: 2007-08-13 08:39:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> No sorry, będę bezlitosna. Orzeszki ziemne to jeden z groźniejszych
> alergenów pokarmowych - ich spożycie może skończyć się śmiercią.

Atam... Panslawisty nie ubiło ;-)

Qra

Temperatura na patelni
dynia