nieprzyjemny zapach

21. Data: 2008-11-13 22:20:15

Temat: Re: nieprzyjemny zapach
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gfi6n6$knp$2@inews.gazeta.pl...
> ale nie rzucaj sloganami, że coś starcza na rok...
> bo ja się wtedy pytam co to jest za miara wielkości rok w przypadku prania
> dywanów
>

> jakby nawet złoto sprzedawali za połowe ceny to od nich kupować nie
> będę...
> dla mnie to tak samo jakbym kupował od jumaka... bagienko omijać... tyle

Panslavista ma jedyny swój dywan położony w zaszklonym kredensie, jako
serwetka pod kryształy. Ja tam mu wierzę, czemu nie...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2008-11-13 22:51:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote in message

> ale nie rzucaj sloganami, że coś starcza na rok...
> bo ja się wtedy pytam co to jest za miara wielkości rok w przypadku prania
> dywanów

Załóż sobie, że pierzesz dywan raz na kwartał (no chyba, ze haftujesz na
niego co Łyk_end) to spokojnie wystarczy ci wydatek np. 30zł /rok...

> jakby nawet złoto sprzedawali za połowe ceny to od nich kupować nie
będę...
> dla mnie to tak samo jakbym kupował od jumaka... bagienko omijać... tyle

A to już wolna wola kupującego - ja poradziłem jak nabyć proste
urządzenia do prania dywanów i tapicerki, w tym i samochodowej oraz środka
do tego. Nawet jeżeli nie jest tanio, to aplikator ma wymienne wkłady
piorące (mam ten sam od 10 lat), a wykonana z fantastycznym skutkiem praca
zaoszczędza wydania pieniędzy na specjalistów od prania...

23. Data: 2008-11-13 22:52:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Panslavista ma jedyny swój dywan położony w zaszklonym kredensie, jako
> serwetka pod kryształy. Ja tam mu wierzę, czemu nie...

Nie jest ważne co i gdzie ja mam, ale aplikatory mam...

24. Data: 2008-11-14 08:50:43

Temat: Re: co to?
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.11.2008, o godzinie 21.17.11, na pl.rec.dom, rv napisał(a):

> co to za telewizyjne sformułowanie
> "nieprzyjemny zapach" ?
>
> dlaczego tak jak TV nie napiszecie ludzie ze "śmierdzi" ?

Bo to dwie różne rzeczy taki smród i nieprzyjemny zapach.

*Habeck*
- Schutzbach

25. Data: 2008-11-14 08:58:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Bo to dwie różne rzeczy taki smród i nieprzyjemny zapach.

A jak się ma odór, fetor, itd.

26. Data: 2008-11-14 09:09:44

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To albo trzeba pokochać, albo usunąć.

*Habeck*
- Schutzbach

27. Data: 2008-11-14 21:42:13

Od: "ups" <hahaha antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jeden jaśnie_podświetlony. Wiem wszystko o firmach MLM.
Aleś teraz pojechał.
Wiesz wszystko ?
Podaj mi proszę ile w paźdzerinku 2007 firma amway miała czynnych
sprzedawców.
Jaki miała przychód
Jaki miała zysk.
Skoro wiesz wszystko to te trzy informacje zajmą ci 7 sekund. Podaj proszę
te dane.

> Kiedyś
> sam byłem w sieci z produktami Amway.

Gratuluję.
> Wiele produktów jest fantastycznych
Zgadza się. Tyle że ceny tych produktów też są fantastycznie wysokie.
- więc z nich korzystam. Nawet gdyby
> były od samego diabła. I dlatego o produktach piszę. Nie wzruszają mnie
> "odkrywcze" bajdy tych,
Mnie też nie wzruszają odkrywcze bajdy. A twoje są wybitnie odkrywczymi
bajdami.
--
ups

28. Data: 2008-11-14 21:45:31

Od: "ups" <hahaha antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale nie rzucaj sloganami, że coś starcza na rok...
No właśnie :)
Bo rok amwaya to pikuś do pewnego polskiego płynu do prania dywanów.

Rok produkcji 1984. mam jeszcze zakrętke. mam też specalną maszynę podpinaną
do odkurzacza. Piorę sobie co jakiś czas dywan.
Też z roku 1984 :)
Zarówno dywan jak i środek mają 24 lata.
A ktoś sie szczyci amwayowskim rokiem :):):):)

> bo ja się wtedy pytam co to jest za miara wielkości rok w przypadku prania
> dywanów
Rok to rok.
Umiejętnie opowiedziane robi wrażenie.

--
ups

29. Data: 2008-11-14 23:42:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ups" <hahaha antyspam .@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> Też z roku 1984 :)
> Zarówno dywan jak i środek mają 24 lata.
> A ktoś sie szczyci amwayowskim rokiem :):):):)

NIe ważne, nie będę pisał dysertacji. A odkurzacz wodny też mam.

30. Data: 2008-11-15 10:00:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gfeaor$sb3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
ogcategory&id=46&Itemid=150
ew&id=191&Itemid=150
amwaya

> Ja Ci powiem tak. Po raz pierwszy zgodzę się z Panslavistą. Sama byłam
> kiedyś w Amwayu i szybko z niego wystąpiłam. Polityka prowadzona przez
> firmę to co innego niż jakość produktów.

Nie.

Wybór piekarnika i płyty pod zabudowę - wkłady katalityczne
Gofrownica
Buty - wielkość wkładki a długość stopy
wentylacja kotlowni w kominie?
WILGOC W MIESZKANIU