nieprzyjemny zapach

11. Data: 2008-11-12 18:30:31

Temat: Re: nieprzyjemny zapach
Od: yoja <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy na wszelkiego rodzaju zapaszki (wymiociny, mocz, itp.) jest
Multi-Cleaner_Spray SODA firmy Frosch. Polecam!

Pozdrawiam
yoja

12. Data: 2008-11-12 20:17:11

Temat: co to?
Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za telewizyjne sformułowanie
"nieprzyjemny zapach" ?

dlaczego tak jak TV nie napiszecie ludzie ze "śmierdzi" ?

13. Data: 2008-11-12 20:50:36

Temat: Re: co to?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Nov 2008 21:17:11 +0100, rv napisał(a):

> co to za telewizyjne sformułowanie
> "nieprzyjemny zapach" ?
>
> dlaczego tak jak TV nie napiszecie ludzie ze "śmierdzi" ?

Ech, zwykłe, ludzkie eufemistyczne zwroty.
Słowacy mają lepiej - u nich "pachnie" to, co u nas "śmierdzi" - dosłownie
:-)

14. Data: 2008-11-12 23:19:26

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Mam cenniki, stare z czasów twoich sąsiadów. Nie chce mi się
> sprawdzać, ile środek do okien kosztował, ale z pewnościa podajesz
> nieprawdziwą cenę. Carpet Shampo to koncentrat 1:10 rozcieńczany w
> wodzie. Starcza na rok używania. I tak jest z większością środków,
> nawet jeżeli nie są tanie, to okres stosowania przez przeciętną
> rodzinę jest tak długi, że te "tanie" erzace okazują się bardzo
> drogie...

delikatnie mówiac już Ci zrobiło dziury i masz klapki na oczach...

starcza na rok... ale jak częstego prania?
ile metrów?

a jak cioci kazi starcza na 10 lat, a kuzynowi cześkowi na 2 mce to co?

Amway to syf - głównie z powodu technik sprzedaży które oferują
całe gówno które sprzedają jest tylko przykrywką do marży na których tak na
prawdę robi się pieniądze...
wieczne piramidki i marże od piramidki są tak na prawdę jednym wielkim
łańcuszkiem szczęścia...
a Ci co zaczęli mają rzeczywiście obecnie piękne życie....

tam nie chodzi o kosmetyki - tam chodzi o całą otoczkę... ale może kiedyś to
zrozumiesz...

15. Data: 2008-11-13 00:35:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote in message

Jeszcze jeden jaśnie_podświetlony. Wiem wszystko o firmach MLM. Kiedyś
sam byłem w sieci z produktami Amway.
Wiele produktów jest fantastycznych - więc z nich korzystam. Nawet gdyby
były od samego diabła. I dlatego o produktach piszę. Nie wzruszają mnie
"odkrywcze" bajdy tych, którzy myśleli, że bez pracy kasa im runie do stóp
jak z rogu obfitości. A tu wyszło "po staremu" - nie budiesz rabotał, nie
budiesz kuszał...

16. Data: 2008-11-13 12:53:19

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gfeaor$sb3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Ale proszę, nie ośmieszaj się już!
> http://www.effatha.org.pl/sekty/baza/amway.htm
> http://sekty.eu/index.php?option=com_content&task=bl
ogcategory&id=46&Itemid=150
> http://sekty.eu/index.php?option=com_content&task=vi
ew&id=191&Itemid=150
> http://www.wprost.pl/ar/?O=82534&C=71
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Amway
> http://www.reporter.edu.pl/sekta/praktyka/cmentarze_
amwaya
> http://apologetyka.com/sekty/amway/sekta
>
> Prawo wymaga podawania cen. Łamanie prawa i niepodawanie cen jest wysoce
> podejrzane. Jeżeli robi to "szanująca się" międzynarodowa korporacja, to
> jest to skandal!
>
> BTW Takie aplikatory są w środkach za 5-10 zł.
>
> Moi sąsiedzi używali pianki do szyb z Amway. Kosztowała ich chyba ze 100
> lub 150 zł.
> Moja kosztowała 10 zł i szyby były tak samo czyste.
> Sąsiedzi już nie używają produktów Amway i ciągle nie umieją wytłumaczyć
> dlaczego płacili tak drogo.

Ja Ci powiem tak. Po raz pierwszy zgodzę się z Panslavistą. Sama byłam
kiedyś w Amwayu i szybko z niego wystąpiłam. Polityka prowadzona przez firmę
to co innego niż jakość produktów. I akurat uważam że część z nich, ta którą
znam i używałam jest dobrej jakości.
Popełniasz ten błąd że zacietrzewiając się na firmę oceniasz w ten sam
sposób ich produkty.

A, i skąd ta informacja że ceny nie są podawane? Ja zawsze znałam cenę
produktu który chciałam kupić.

Kaja

17. Data: 2008-11-13 13:10:12

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rv wrote:
> co to za telewizyjne sformułowanie
> "nieprzyjemny zapach" ?

Hmm - jednym smierdzi, innym pachnie. Tak wiec piszacy zgodnie ze swoimi
odczuciami napisal, ze dla niego zapach nie jest przyjemny (gdyby za
bardzo mu smierdzialo to dywan bylby juz dawno na smietniku - to co
zastosowal pisacy to sie nazywa stopniowanie w przeciwienstwie do
binarnego myslenia typu: pachnie <-> smierdzi).
Zapewne znalazloby sie kilku takich, ktorym ten zapach sprawilby jednak
wiele przyjemnosci...

Pozdro

Maseł

P.S. A przykladem twojego "telewizyjnego" sformulowania sa IMHO:
afroamerykanie, szczupliinaczej i inne tego typu wynalazki...

18. Data: 2008-11-13 14:40:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> P.S. A przykladem twojego "telewizyjnego" sformulowania sa IMHO:
> afroamerykanie, szczupliinaczej i inne tego typu wynalazki...

I Tov'iacy...

19. Data: 2008-11-13 14:50:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajetana Kinga" <k...@g...pl> wrote in message

> Ja Ci powiem tak. Po raz pierwszy zgodzę się z Panslavistą. Sama byłam
> kiedyś w Amwayu i szybko z niego wystąpiłam.

He..he, ale ja sie nie zgadzam z Tobą - ja nie byłem w Amwayu, podbnie i
Ty - chyba, że pracowałaś tam na etacie. Ja tylko tam kupowałem produkty -
miałem za to własną firmę... Teraz już nie robię żadnego biznesu - od 10
lat.

20. Data: 2008-11-13 21:18:26

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> gdyby były od samego diabła. I dlatego o produktach piszę. Nie
> wzruszają mnie "odkrywcze" bajdy tych, którzy myśleli, że bez pracy

ale nie rzucaj sloganami, że coś starcza na rok...
bo ja się wtedy pytam co to jest za miara wielkości rok w przypadku prania
dywanów

jakby nawet złoto sprzedawali za połowe ceny to od nich kupować nie będę...
dla mnie to tak samo jakbym kupował od jumaka... bagienko omijać... tyle

Wybór piekarnika i płyty pod zabudowę - wkłady katalityczne
Gofrownica
Buty - wielkość wkładki a długość stopy
wentylacja kotlowni w kominie?
WILGOC W MIESZKANIU