nowa amnestia cbneta :)

771. Data: 2010-02-26 10:26:06

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hm873g$ht4$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem. Dlaczego dopiero wtedy?

Może źle się wyraziłam.
Raczej chodziło mi o to, że uczciwość staje się wtedy kluczowa.
Czyli mówiąc konkretniej - trzeba sobie wytłumaczyć to i owo.
(nie łap proszę za słówka)

> OK- i to jest naprawdę ważne: spodziewaj się, że wróci, ale nie ograniczaj
> sobie źródła! Błędem jest więc dawanie i oczekiwanie od tej osoby
> wdzięczności. Świat to chce oddać, a oczekując od tej jednej konkretnej
> osoby wdzięczności zamykamy się na świat- i otwieramy wyłącznie na nią. To
> podstawowy błąd.

Przecież to właśnie napisałam :-)))).

Dla mnie ważna była też nauka dawania tyle ile chcę i stanowczego odmawiania
więcej. Ale to chyba problem większości kobiet (wiesz archetyp miłosiernego
i te sprawy). Ale to już dawne dzieje.

MK

772. Data: 2010-02-26 10:29:58

Temat: Re: ach ci mężczyźni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, dorosnąć...może. Raczej chodzi o to, że ludzie kultury Zachodu są
> np skłonni siły zła, demony traktować jako rodzaj przenośni, metafory.
> Ba!!! Znam takiego księdza katolickiego (sic!). Nauczono ich obsmiewać te
> tematy. Dokąd taka rzecz będzie dla Ciebie "odjechana", będą też odjechane
> inne - jak włożone do jednego worka z napisem: "wykpiwamy" astrologia,
> numerologia, tarot, channeling, magia- i w ogóle- cała kosmogonia. Dokąd
> na coś z tego worka zareagujesz "pieskiem Pawłowa" :-)- to daj sobie
> [...]
Chironie, ponieważ mam głęboką świadomość istnienia sfery duchowej, to z
pełną premedytacją i z wyboru nie wchodzę w pewne tematy, bo trywialnie nie
chcę w coś wdepnąć. A wiem, że wdepnąć można. I to solidnie.
Wygląda więc, że Junga będę musiała sobie po prostu odpuścić.
Trudno!

MK

773. Data: 2010-02-26 10:33:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb., 11:19, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> si nie obrazisz, bo kompletnie nie jest to moj intencj .
> Czy to prawda, e Tw j kompleks na tle seksualnym wynika
> z ma ych rozmiar w cz onka?
> Przepraszam Ci jeszcze raz, e pytam, ale ja nic nie ryzykuj ,
> a oboj tnie co odpowiesz lub nie odpowiesz, to w pami ci ludzi
> czytaj cych pozostanie lad: ENder to ten co ma ma ego ptaszka.
> Nie o to mnie chodzi by si z Ciebie na miewa -bro Bo e-
> wszak ja jestem normalnie wyposa ony, ale czy Ciebie to ura a?
> Czujesz si kalek ? :)
> ykasz sugesti (manipulacj ) i swoj rol w tak stawianych

Akurat w tym temacie, nie można się z Toba nie zgodzić Robaksie.
Ender uchodzi tu za osobą "wyjątkowo inteligentną", ale stosowanie
takich niskich chwytów zasadniczo dyskwalifikuje go jako ew.
interlokutora i szczerze mówiąc wystawia słabą ocenę inteligencji...

P.S. Takim samym beznadziejnym chwytem są przytyki do Paulinki
odnośnie nocnego moczenia... Miało byc "wyjątkowo inteligentnie"
wyszło wyjątkowo głupio

Stalker

774. Data: 2010-02-26 10:35:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Raczej chodziło mi o to, że uczciwość staje się wtedy kluczowa.
> Czyli mówiąc konkretniej - trzeba sobie wytłumaczyć to i owo.
Nie łapię. Naprawdę. Po prostu mnie to zdziwiło. Właśnie sobie tłumaczymy to
i owo:-)

> [...]
> odmawiania więcej. Ale to chyba problem większości kobiet (wiesz archetyp
> miłosiernego i te sprawy). Ale to już dawne dzieje.

Hmmm, jednak zawsze dajesz tyle, ile chciałas dać. Przecież nikt Ci tego nie
kradnie. To, czego żałujesz- to jest ta część, za którą nie chcesz brać
odpowiedzialności.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

775. Data: 2010-02-26 10:41:04

Temat: Re: ach ci m??czy?ni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-26 08:44, niebożę kiwiko wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> a kury nie zawsze s? takie jak si? wydaje :)

Qrcze, wiesz o mnie coś, czego inni jeszcze nie?

Qra

776. Data: 2010-02-26 11:06:29

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> I dlatego wpadłeś w panikę przy pierwszym lepszym pytaniu cbneta,
> gdy stawką była możliwość twojej dalszej rozmowy z nim? ;-)

Nie kumam ;)
Jaka panika ?

Cebe ma mnie w KFie. Jak chcę mu coś przekazać - na chwilę
wyłażę z KF'u. Ten układ jakoś działa - on nie jest zalewany
moim gadulstwem, ja zawsze się ugryzę kilka razy w język,
zanim do niego wyskoczę z czymś nieprzemyślanym.

Onegdaj przegadałem z nim bardzo dużo, dużo czasu.
Chyba z nikim tu na psp tyle nie przegadałem.
Głównie w tematach biblijnych i hitlerowskich.
Na tapecie było wszystko, co zechcesz: interpretacje
Biblii, obozy koncentracyjne, Janusz Korczak, Matka Teresa,
Hitler, Goring, chrześcijanie, buddyści, szamanizm, okultyzm,
doświadczenia mistyczne, rozmowy z Bogiem, analizy
porównawcze Chrystusa z Hitlerem, Janusza Korczaka
z Hitlerem, janusza Korczaka z Matką Teresą,
listowanie cech charakterystycznych 'nowej rasy',
poszukiwania genetyczne ...

Mieliśmy nawet pojedynek na inteligencję na bazie pewnej łamigłówki
matematyczno-logicznej. Mogę Ci nieskromnie powiedzieć,
że był zaskoczony i otrzymałem od niego coś w rodzaju
'jestem pod wrażeniem'. Otrzymałem też "na swój sposób Cię lubię",
z czego jestem dumny ;)

777. Data: 2010-02-26 11:30:25

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Qrcze, wiesz o mnie coś, czego inni jeszcze nie?

Mnie o to zapytaj.

778. Data: 2010-02-26 11:37:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrcze, wiesz o mnie coś, czego inni jeszcze nie?
>
> Qra

hihi, nie wiem czy to akurat wiem
ale chciałam powiedzieć, że jesteś fajną kurą :)

kiwiko

779. Data: 2010-02-26 11:41:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb., 11:50, Ender <e...@n...net> wrote:

> Widzisz, gdyby u ywa kiedy inteligencji, to po pewnym czasie
> zobaczy by , e oddaje ona najlepszy obraz tylko w przypadku
> inteligencji por wnywalnej.
> Im dysproporcja jest wi ksza, tym masz mniej pewno ci co do wierno ci
> odbioru - obraz jest mniej wyra ny.
> Dodatkow informacja mo e by z innego punktu widzenia - najlepiej chyba
> tej drugiej strony.
> Kiedy zestawisz obie te informacje, to b dzie ju lepiej wida obraz
> jaki masz.
> Ale spoko, twoja ocena mojej wypowiedzi na pewno ci si do czego przyda ;-)

Inteligencja powinna Ci też podpowiadać gdzie znajduje się granica
pomiędzy złośliwością, a zwykłym "prymitywnym zagraniem".

Ponadto jeśli nie możesz się powstrzymać przed tak emocjonalnym
chamskim zagraniem, to coś nie tak z tą twoją słynną "emocjonalną
odpornością"

Stalker

780. Data: 2010-02-26 11:44:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb., 12:07, Ender <e...@n...net> wrote:

> PS. pewnie nie dasz wiary, ale postawa Paulinki w tym temacie wywo a a
> spore wzburzenie u moich znajomych, kiedy j im wczoraj opisa em, gdy
> pad podobny temat. I to u os b naprawd autorytatywnych...

Jesli autorytwtywnych, to nie dla mnie...

Powlokłeś się za Paulinką na psd, żeby odreagować sobie w mocno mierny
sposób przepychanki na psp...

Jak na tak inteligentnego, to znowu Cie za mocno te emocje ponoszą....

Stalker

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o