Data: 2007-12-28 17:17:46
Temat: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Malroy <b...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
cześć,
proszę wybaczcie, że mója wiadomość nie jest bezpośrednio związana z
tematyką grupy, ale liczę, że znajdą się tutaj osoby, które będę
chciały wyrazić swoje zdanie, pomóc.
wklejam.
nie wiem jakie mam prawa i co mogę żądać. Przedstawię sytuację.
Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem
zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie
przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i
sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później
rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała
szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję
ze
sklepem:
ja do sklepu:
witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako
stałego
klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie
mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona
lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został
sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych.
Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z
kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń.
Poniżej
przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia
są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego,
opakowania
nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak
dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG
Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie -->
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok,
także zabezpieczony był w transoprcie styropianem -->
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest
wgniecienie
prawego tylniego boku http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie
wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne
postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od
Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie
zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie.
Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.
sklep do mnie:
Szanowny Panie!
W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w
ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem
dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej,
najszybciej
jak to możliwe.
Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach
umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres:
s...@a...pl lub faxem na numer: 022 2100398.
W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o
sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę
reklamacyjną.
Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres:
s...@a...pl
W temacie proszę podawać nr zamówienia.
Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek
zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem
odpowiedź
Witam Pana
Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan
zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie
szkody
w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od
odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź
reklamacja w firmie UPS.
Pozdrawiam
Magda Białopiotrowicz
odpisałem:
Proszę Pani,
zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek
wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden
dzień
roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to
możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej
lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust
cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć.
Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam
na odpowiedź.
i dostałem:
Witam Pana
W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to
oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.
Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?
[ Dodano: 2007-12-28, 16:30 ]
zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu
zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy,
lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był
to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.
czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?
|