Strona główna Grupy pl.rec.dom [ot] agito.pl - prośba o poradę Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę

« poprzedni post następny post »
Data: 2007-12-28 18:41:47
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Ikselka <i...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki

Dnia Fri, 28 Dec 2007 09:17:46 -0800 (PST), Malroy napisał(a):

> cześć,
>
> proszę wybaczcie, że mója wiadomość nie jest bezpośrednio związana z
> tematyką grupy, ale liczę, że znajdą się tutaj osoby, które będę
> chciały wyrazić swoje zdanie, pomóc.
>
> wklejam.
>
> nie wiem jakie mam prawa i co mogę żądać. Przedstawię sytuację.
>
> Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem
> zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie
> przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i
> sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później
> rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała
> szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję
> ze
> sklepem:
>
> ja do sklepu:
>
> witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako
> stałego
> klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie
> mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona
> lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został
> sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych.
> Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z
> kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń.
> Poniżej
> przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia
> są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego,
> opakowania
> nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak
> dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG
> Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie -->
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok,
> także zabezpieczony był w transoprcie styropianem -->
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest
> wgniecienie
> prawego tylniego boku http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie
> wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne
> postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od
> Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie
> zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie.
> Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.
>
> sklep do mnie:
>
> Szanowny Panie!
> W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w
> ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem
> dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
> W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej,
> najszybciej
> jak to możliwe.
> Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach
> umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
> Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres:
> s...@a...pl lub faxem na numer: 022 2100398.
> W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o
> sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę
> reklamacyjną.
>
> Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres:
> s...@a...pl
> W temacie proszę podawać nr zamówienia.
>
> Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek
> zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem
> odpowiedź
>
> Witam Pana
>
> Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan
> zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie
> szkody
> w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od
> odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź
> reklamacja w firmie UPS.
> Pozdrawiam
> Magda Białopiotrowicz
>
> odpisałem:
>
> Proszę Pani,
>
> zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek
> wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden
> dzień
> roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to
> możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej
> lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust
> cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć.
> Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam
> na odpowiedź.
>
> i dostałem:
> Witam Pana
>
> W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to
> oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.
>
> Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?
>
> [ Dodano: 2007-12-28, 16:30 ]
> zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu
> zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy,
> lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był
> to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.
>
> czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?

Swego czasu chciałam wymienić słuchawki kupione w MediaMarkt. Mogłam to
zrobić w ciągu 7 dni. Poszłam 8 dnia - poniedziałek. Poinformowano mnie, że
niedziela dla nich jest też dniem roboczym, powinnam zatem przyjść
najpóźniej w niedzielę i - wypięli się :-]
Pewno sklep internetowy uważa, jak MMarkt, w kwestii dni roboczych, bo w
końcu w niedzielę niby też jest czynny... Tu by trzeba prawnika.
--
XL wiosenna
====================================================
================
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."
====================================================
================
Poprzedni profil: //tylko odsiej podszywki
http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=LWs
rThYAAABr-nqNxKREgaFPDG6Ht91aF6sPCqGHHKkulQEP0yp8Qg

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
28.12 Marek Kutyla
28.12 Marek Kutyla
28.12 Pietrek
28.12 Pietrek
28.12 Cyb
28.12 mirekm
28.12 Marek Kutyla
28.12 Marek Kutyla
28.12 miranka
28.12 Olo
28.12 Olo
28.12 mirekm
28.12 mirekm
28.12 mirekm
29.12 Bob
Wkłady do zniczy...
Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii
Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Mleko w ekspresie
Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Do czego i jak wykorzystac 'odpad' wody z filtra RO w kuchni?
gazociag - niski srednie wysokie cisnienie
Jak podmienic halogenki na ledy?
Jakie zarówki E27?
Szafki do samodzielnego montazu
Piekarnik z mikrofalą 2w1
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem