Data: 2007-12-28 18:41:47
Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Ikselka <i...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Fri, 28 Dec 2007 09:17:46 -0800 (PST), Malroy napisał(a):
> cześć,
>
> proszę wybaczcie, że mója wiadomość nie jest bezpośrednio związana z
> tematyką grupy, ale liczę, że znajdą się tutaj osoby, które będę
> chciały wyrazić swoje zdanie, pomóc.
>
> wklejam.
>
> nie wiem jakie mam prawa i co mogę żądać. Przedstawię sytuację.
>
> Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem
> zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie
> przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i
> sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później
> rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała
> szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję
> ze
> sklepem:
>
> ja do sklepu:
>
> witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako
> stałego
> klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie
> mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona
> lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został
> sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych.
> Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z
> kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń.
> Poniżej
> przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia
> są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego,
> opakowania
> nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak
> dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG
> Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie -->
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok,
> także zabezpieczony był w transoprcie styropianem -->
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest
> wgniecienie
> prawego tylniego boku http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG
> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie
> wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne
> postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od
> Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie
> zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie.
> Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.
>
> sklep do mnie:
>
> Szanowny Panie!
> W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w
> ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem
> dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
> W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej,
> najszybciej
> jak to możliwe.
> Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach
> umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
> Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres:
> s...@a...pl lub faxem na numer: 022 2100398.
> W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o
> sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę
> reklamacyjną.
>
> Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres:
> s...@a...pl
> W temacie proszę podawać nr zamówienia.
>
> Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek
> zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem
> odpowiedź
>
> Witam Pana
>
> Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan
> zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie
> szkody
> w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od
> odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź
> reklamacja w firmie UPS.
> Pozdrawiam
> Magda Białopiotrowicz
>
> odpisałem:
>
> Proszę Pani,
>
> zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek
> wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden
> dzień
> roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to
> możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej
> lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust
> cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć.
> Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam
> na odpowiedź.
>
> i dostałem:
> Witam Pana
>
> W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to
> oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.
>
> Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?
>
> [ Dodano: 2007-12-28, 16:30 ]
> zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu
> zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy,
> lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był
> to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.
>
> czy można się tak wypiąć na klienta w świetle prawa?
Swego czasu chciałam wymienić słuchawki kupione w MediaMarkt. Mogłam to
zrobić w ciągu 7 dni. Poszłam 8 dnia - poniedziałek. Poinformowano mnie, że
niedziela dla nich jest też dniem roboczym, powinnam zatem przyjść
najpóźniej w niedzielę i - wypięli się :-]
Pewno sklep internetowy uważa, jak MMarkt, w kwestii dni roboczych, bo w
końcu w niedzielę niby też jest czynny... Tu by trzeba prawnika.
--
XL wiosenna
====================================================
================
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."
====================================================
================
Poprzedni profil: //tylko odsiej podszywki
http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=LWs
rThYAAABr-nqNxKREgaFPDG6Ht91aF6sPCqGHHKkulQEP0yp8Qg
|