parfait do snu czyli kremowe lody makowe z sosem migdałowym

1. Data: 2001-11-27 21:21:26

Temat: parfait do snu czyli kremowe lody makowe z sosem migdałowym
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis Magdy Gessler:

skladniki:

1 l + jeszcze troszke smietanki kremowki 30 % (najlepsza z Wyszkowa)
2 szkl. mielonego maku (jak na makowiec)
6 zoltek
migdaly
2 lyzki cukru pudru
2 kieliszki likieru amaretto

wykonanie:

z zoltek robimy kogel-mogel, mieszamy go z makiem, dodajemy 1 l smietanki.
zamrazamy.
sos: na patelni prazymy migdaly w calosci. potem kruszymy je walkiem pod
lniana sciereczka. dodajemy cukier puder, smietanke i likier.

1. Data: 2001-11-28 07:37:41

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ten kogel mogel bez cukru ?

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-11-28 10:37:10

Temat: Re: parfait do snu czyli kremowe lody makowe z sosem migda?owym
Od: B...@n...net (Blue) szukaj wiadomości tego autora

Brzmi rewelacyjnie , ale mam takie pytanko jak w dmu mozna zrobic prawdziwe lody.
No wiesz najlepiej takie galkowane wloskie "gelato-fantastico"
Ja je po prostu uwielbiam , moze sa jakies sposoby
Pozdrawiam
BBF

1. Data: 2001-12-01 23:51:37

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue napisał(a) w wiadomości:
<1...@p...google.com>...
>Brzmi rewelacyjnie , ale mam takie pytanko jak w dmu mozna zrobic prawdziwe
lody.
>No wiesz najlepiej takie galkowane wloskie "gelato-fantastico"

Mysle, ze calkiem tak samo jak pizze jak z Pizza Hut czy skrzydelka
panierowane jak z KFC ;-)))
chodza sluchy, ze Wladyslaw wszystko potrafi....

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-12-05 10:30:09

Od: m...@i...pl (Miniu) szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem co maja wspolnego lody z Zwingerem ?(lubie te panierke z
KFC )

Pozdrofionka
Blue

PS
No, No, jestem pod wrazeniem piekne wiersze piszesz a proza tez te
"kooooorale...." ;-)
Krakow tez lubie jak Ty, :)
zakochalem sie i tu zostalem, bulwar wyglada pieknie rano o kazdej
porze, ale chyba najlepiej zima jak mgla otula wisle i snieg jeszcze
nie opadl na ziemie.

Zupa ogórkowa z papierka
gotowany kurczak-co z niego?
pasztet Agaty Solon- palce lizac