piana z białek

1. Data: 2004-09-21 13:22:58

Temat: piana z białek
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem - co robić aby piana z białek nie opadała po upieczeniu?
Robie pyszny sernik na którym na wierzchu jest właśnie piana z 5 jajek.
Dodaję do niej pół szklanki cukru i w piecu piana ta pięknie wyrasta,
poprostu marzenie, ale gdy wyłącze piec zaraz zaczyna opadać :(. Czy ktoś
wie, co należy dodać do takiej piany aby nie opadła?

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-09-21 13:45:55

Temat: Re: piana z białek
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

może wiórki kokosowe??

Jini - anioł kobieta ;-)

1. Data: 2004-09-21 14:23:08

Od: "Andro" <a...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

NIech ciasto po upieczeniu chwilę poczeka w piecu

1. Data: 2004-09-21 14:24:47

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> poprostu marzenie, ale gdy wyłącze piec zaraz zaczyna opadać :(. Czy ktoś
> wie, co należy dodać do takiej piany aby nie opadła?

Ja dodaje zawsze do bialek lyzke kartoflanki (np. do skubanca), bo niby
(wedlug mojej mamy) wtedy jest krucha. U mnie taka tez wychodzi i nic nie
opada. Tesciowa mi jej zawsze zazdrosci, jednak jej experymenty z
kartoflanka nie daly ciekawych efektow. Ale moze Tobie sie powiedzie.

Monika

1. Data: 2004-09-21 14:29:27

Temat: Re: piana z bialek
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" napisala

> Ja dodaje zawsze do bialek lyzke kartoflanki (np. do skubanca), bo niby
> (wedlug mojej mamy) wtedy jest krucha. U mnie taka tez wychodzi i nic nie
> opada.
wlasnie o to chodzi o 2 lyzki maki ziemniaczanej po tym jak juz piana bedzie
sztywna ale jeszcze raz zmiksowac :)
a na te 5 bialek to moze nawet 2 czubate lyzki :] powodzenia w pieczeniu!
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-09-21 14:32:46

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprostu marzenie, ale gdy wyłącze piec zaraz zaczyna opadać :(. Czy ktoś
> wie, co należy dodać do takiej piany aby nie opadła?

chyba bardziej stabilna powinna być piana ubijana na parze wodnej - chodzi
o podgrzanie białek. Ubijaj z cukrem. Bedzie "gęściejsza".

btw: sernik z pianą z białek?

-- Vefour.pl

1. Data: 2004-09-21 15:22:27

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> wlasnie o to chodzi o 2 lyzki maki ziemniaczanej po tym jak juz piana
> bedzie
> sztywna ale jeszcze raz zmiksowac :)
> a na te 5 bialek to moze nawet 2 czubate lyzki :] powodzenia w pieczeniu!

Wlasnie, zapomnialam napisac, ze kartoflanke po ubiciu i dodaniu cukru dodac

Monika

1. Data: 2004-09-21 18:45:35

Od: "usenet" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam problem - co robić aby piana z białek nie opadała po upieczeniu?

moja dziewczyna mowi ze dodaje make ziemniaczana ok.2 plaskie lyzki na 5
zoltek
pozdr.

1. Data: 2004-09-21 19:39:16

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja dziewczyna mowi ze dodaje make ziemniaczana ok.2 plaskie lyzki na 5
> zoltek
A jaki zwiazek to ma z tematem?

Ktoska

1. Data: 2004-09-21 23:04:07

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 21 septembre 2004 ŕ 20:45:35, usenet a écrit :

> moja dziewczyna mowi ze dodaje make ziemniaczana ok.2 plaskie lyzki na 5
> zoltek

A ile zoltek daje na bialko ?

Ewcia

--