płytsza zmywarka

From: "Laskar" <l...@N...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: płytsza zmywarka
Date: Fri, 6 Oct 2006 11:37:22 +0200

problem podobno w miare standartowy ... mam rurkę odpływu wody na tylnej
ścianie na której mają stanąć meble - czy jest jakismodel zmywarki płytszej
niż te 56 cm - tak żeby ta rura z tylu mieścila się za nią ... bo podobno
większośc modeli jest tak głęboka że zaledwie 2cm zostają jesli ją wlożyć
pod blat standartowy 60cm

R.