płytsza zmywarka

Data: 2006-10-06 09:37:22
Temat: płytsza zmywarka
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl>

problem podobno w miare standartowy ... mam rurkę odpływu wody na tylnej
ścianie na której mają stanąć meble - czy jest jakismodel zmywarki płytszej
niż te 56 cm - tak żeby ta rura z tylu mieścila się za nią ... bo podobno
większośc modeli jest tak głęboka że zaledwie 2cm zostają jesli ją wlożyć
pod blat standartowy 60cm

R.