randap - jak użyć?

31. Data: 2002-11-26 20:19:12

Temat: Re: randap - jak użyć?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0k8k$i4d$...@n...gazeta.pl...

> Poproszę o przepis na nagą blondynkę po rosie!!!

A dlaczego nagą?? On mówił tylko o bosej... :-)))

> Co z takiej można zrobić? Znaczy się "smacznego"?
> Chyba niedoświadczony :-(((
Ej Jerzy! Przypomij sobie wyjątkowo starą anegdotę o Jasiu , który dostał w
szkole pałę za wytłumaczenie słowa "rarytas". :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

32. Data: 2002-11-26 20:21:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie nie zrujnuje, ale Twoje zdrowie moze :-(

Czy myślisz, że w dobie TV ktoś Tobie uwierzy?
Masz jakiś własny "program" dajmy na to na REAL TV?
No widzisz. Nie.
Jesteś niewiarygodny, niestety.
A to, ze lubisz zdrowym być i wiesz jak to osiągnąć mało kogo obchodzi,
szczególnie jak mówisz czego nie stosować skoro wszelkie reklamy to
polecają.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

33. Data: 2002-11-26 20:24:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem bardzo początkujący, zastosowałem randap i wypaliłem do gołej
ziemi
> wszystko w około (może a raczej na pewno nie przeczytałem instrukcji do
> końca) w tej chwili walczę z ostami malując je pędzlem (ktoś mi tak
> poradził) każdy z osobna -końską dawką i efekt jest bardzo bardzo
> zadawalający, trawka sobie rośnie a ostów jak na lekarstwo. pracy może
> trochę więcej ale świeże powietrze słonko ogólnie ok.

Jeszcze przez parę lat będziesz się cieszyć z tego.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

34. Data: 2002-11-26 20:24:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0ko2$joj$...@n...gazeta.pl...

> grozi, jak nie to którejś nocy nadlecę jak nietoperz i ci ten litr rozpylę
> niechcący nad twoja winnicą.

A co za zbrodnicze myślenie Cię dopadło? :-( Narażasz się!
Pozdrawiam :-)
Janusz

35. Data: 2002-11-26 20:26:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co za zbrodnicze myślenie Cię dopadło? :-( Narażasz się!

Eeee tam, zaraz zbrodnicze, wypijmy na zgodę po 100 Roudnapu i nie ma
sprawy.
;-)))

36. Data: 2002-11-26 20:42:07

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Grzesiu, najpierw uświadom [stosujących lub chcących stosować], czym
> to grozi

Nie bardzo wiem, czym miałbym uświadamiać -- większość jest opisana na
ulotce, dołączanej do opakowania.

> jak nie to którejś nocy nadlecę jak nietoperz i ci ten litr rozpylę
> niechcący nad twoja winnicą.

A wtedy będziesz odpowiadał przed sądem z powództwa cywilnego.

A w spory ideologiczne nie chcę się wikłać. Uważam, że na zwalczanie
chwastów (cokolwiek chwatem byśmy nie nazwali) każdy sposób jest
dobry, a jedynie do zwalczającego będzie należał wybór metody i
środków. I uważam, że czym innym jest zwalczanie niechcianych roślin
na obszarze 2 - 5 arów (na takim obszarze nie widzę potrzeby
stosowania środków chemicznych), a czym innym jest rekultywowanie
popegierowskiej łąki i nieużytków w ilości liczonej w dziesiątkach czy
setkach arów.

Pozdrawiam,
Grzesiek, stosujący swego czasu Roundup
--
Pewien starszy mężczyzna w Nepalu
Osadzony raz został na palu.

37. Data: 2002-11-26 20:42:43

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0le3$m30$...@n...gazeta.pl...

> Eeee tam, zaraz zbrodnicze, wypijmy na zgodę po 100 Roudnapu i nie ma
> sprawy.
A z którego rocznika?? Bom wybredny.
Pozdrawiam :-)
Janusz

38. Data: 2002-11-26 20:48:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego nagą?? On mówił tylko o bosej... :-)))

Dlaczego nagą? To proste, w zasadzie wszysto co w kuchni się zużywa to
rozbiera to się do "rosołu" lub bierze żywcem, lub skrobie ze skóry.
Po co zjadać opakowanie?

> Ej Jerzy! Przypomij sobie wyjątkowo starą anegdotę o Jasiu , który
dostał w
> szkole pałę za wytłumaczenie słowa "rarytas". :-)

Wybacz, skleroza mnie dopada, ginko jakoś nie pomaga mimo zachęty ze
strony znajomych i mnie i tobie pigularzy. Chyba, że masz na myśli, podłą
wędlinę, fuj, uroczą kaszankę. Ach, wybacz, dopiero co znalazłem w Wawie,
sklep z takową. Przedniej jakości, taką jak bywała 15 minimum lat temu. To
co, organizujemy spotkanie? I kaszanka z grilla? Będzie super.
;-)))

39. Data: 2002-11-26 20:57:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:as0fdc$eh4$1@news.tpi.pl...

> Przecież podałem w Sri Lance

W Sri Lance umieralnosc na malarie spadla, jak podales, z 7300 rocznie do 0.
Ale to jest statystyka, a nie konkretny przypadek. Tak samo, jak w odniesieniu
do szkodliwosci pestycydow. To jeden z podstawowych bledow w medycynie.
Bada sie smiertelnosc z powodu jednej przyczyny i to jeszcze w dosc krotkim
czasie. Przesadzajac oczywiscie (znacznie) mozna powiedziec, ze znakomita
kuracja na raka jest podawanie chorym cyjaku potasu. Smiertelnosc na raka
spadnie do zera.

Poza tym jeden z glownych argumentow za stosowaniem DDT jest jego
niska cena w stosunku do innych metod walki z malaria. Ale jeszcze raz
powtorze - nie uwazam, ze DDT jest gorsze od innych pestycydow. Mam
tez dziwne podejrzenia, ze walka o to, jakich metod uzywac, jest znacznie
bardziej motywowana tym, kto moze ile na tym zarobic, a nie jakie beda
skutki.

> Drogi Michale. Poproszę Cię o źródło z którego zaczerpnąłeś informację o
> dosypywaniu ołowiu do wina. Nurtuje mnie wątpliwość, czy wino doprawione
> ołowiem, który raczej nie rozpuszcza się w winie, nie drażniło gardła
> wysublimowanego Rzymianianina.

Ta informacja wystepuje w wielu zrodlach. Pierwsze z brzegu
http://www.sonic.net/kryptox/environ/lead/romans.htm
podaje, ze wino bylo zanieczyszczone olowiem na 14 roznych sposobow.
W szczegolnosci, olow byl w konserwantach uzywanych do wina i w
substancjach uzywanych do polepszenia smaku wina. Nigdy nie pisalem
o dosypywaniu olowiu.

> Skoro jesteś takim przeciwnikiem pryskania to podam Ci kilka historycznych
> sposobów walki z robalami.
> W Biblii jest 67 wzmianek o 11 gatunkach owadów. Podobnie jak w
> Talmudzie, zalecano przeciw nim [...]

Chyba nie chcesz powiedziec, ze nie ma zadnych metod posrednich.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

40. Data: 2002-11-26 21:49:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0mmv$pqb$...@n...gazeta.pl...
. Ach, wybacz, dopiero co znalazłem w Wawie,
> sklep z takową. Przedniej jakości, taką jak bywała 15 minimum lat temu. To
> co, organizujemy spotkanie? I kaszanka z grilla? Będzie super.

O ile to jest prawdziwa wiejska pieczona kaszanka z kaszy gryczanej to
jestem za! :-)
No... może mieć tez formę pieczonych bananów z sokiem malinowym...:-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

rozwazania za plecami Tadzia
Kielkowanie