randap - jak użyć?

21. Data: 2002-11-26 14:29:31

Temat: Re: randap - jak użyć?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fRKE9.9893$oc1.1351129@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Nie nalezy uwazac tego, czego nie znamy za nieistniejace. W epoce
> stosowania DDT nie znano ubocznych skutkow jego dzialania. Z tego nie
> wynika, ze ich nie bylo. Dopuszczanie do uzycia odbywa sie pod naciskiem
> wielkich firm produkujacych pestycydy. A skutki uboczne wychodza na jaw
> czesto po dlugim czasie. Jak wiadomo, juz starozytni Rzymianie... .
> Konkretnie - dodawali do wina zwiazki olowiu dla polepszenia smaku.

Jesteś pewien, że do wina?

> Powodowalo to powolna degradacje umyslowa, glownie elit, bo te dodatki
> nie byly tanie. Ale trwalo to dlugo.

A barbarzyńcy pili piwo i zdobyli Rzym a cesarstwo upadło

> Rozne czynniki nie sa zreszta przy badaniach uzwgledniane. Na przyklad
> bada sie jak rozklada sie dana substancja uzyta w ogrodzie, a nie bierze
> sie pod uwage, ze wnosimy ja na butach do domu, gdzie warunki sa inne.

Napewno nie wszystkie, bo glupoty ludzkiej nie ogarniesz. Znałem
przypadki wypicia pestycydu. A na marginesie, to nie wypada w brudnych
buciorach pchać się na pokoje. :-))
Na zakończenie mam do Ciebie prośbę abyś był tak uprzejmy i podał mi
choć jeden udokumentowany przypadek na świecie śmierci człowieka
spowodowanej przez DDT.

Pozdrowienia Ja...cki

22. Data: 2002-11-26 14:38:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Na zakończenie mam do Ciebie prośbę abyś był tak uprzejmy i podał mi
> choć jeden udokumentowany przypadek na świecie śmierci człowieka
> spowodowanej przez DDT.

Musi być człowiek? Pan wszelkiego stworzenia?

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2002-11-26 15:10:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:as017t$snh$1@zeus.polsl.gliwice.pl Basia Kulesz
<b...@p...gliwice.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Musi być człowiek? Pan wszelkiego stworzenia?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Musi, bo komary, przyczynę rozprzestrzeniania sie malarii wytruto przy
pomocy DDT
Ja...cki też pozdrawaiam.

24. Data: 2002-11-26 17:58:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:as00gf$8es$1@news.tpi.pl...

> Jesteś pewien, że do wina?

Tak. Mieli tez olowiane rury wodociagowe, ale glowne szkody byly spowodowane
polepszaniem smaku wina.

> Na zakończenie mam do Ciebie prośbę abyś był tak uprzejmy i podał mi
> choć jeden udokumentowany przypadek na świecie śmierci człowieka
> spowodowanej przez DDT.

Konkretnego przypadku nie podam. Podobno byli tacy, co probowali popelnic
samobojstwo zjedajac duze ilosci DDT, ale jeden z objawow ostrego zatrucia
to wymioty, wiec im sie nie udawalo. Ale tak samo nie podasz konkretnego
przypadku ocalenia od smierci dzieki uzyciu DDT.

I w jedna i w druga strone to statystyka i spekulacje. Tyle, ze insekty gina od razu
i jest to spektakularne, a czlowiek jest wytrzymalszy. Zreszta DDT zapewne nie jest
gorsze od innych pestycydow. Moze nawet mniej szkodliwe. Tyle, ze stosowalo sie
je kiedys zupelnie bez opanowania. A potem przyszla masowa histeria, tak jak
teraz w sprawie palenia papierosow. Masowe histerie w druga strone tez istnieja,
tak jak z wirusem goraczki nilowej.

A ja wole byc zdrowy. I z dobrego serca odradzam tak palenie jak i pryskanie.
A denerwuje sie powaznie dopiero kiedy leci na mnie dym papierosowy lub
opary pestycydow (te drugie sa zreszta znacznie gorsze).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2002-11-26 18:43:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7DOE9.10618$oc1.1407158@twister.neo.rr.com Michal

> [...]
> to wymioty, wiec im sie nie udawalo. Ale tak samo nie podasz konkretnego
> przypadku ocalenia od smierci dzieki uzyciu DDT.

Przecież podałem w Sri Lance

> A ja wole byc zdrowy. I z dobrego serca odradzam tak palenie jak i
> pryskanie. A denerwuje sie powaznie dopiero kiedy leci na mnie dym
> papierosowy lub opary pestycydow (te drugie sa zreszta znacznie gorsze).

Drogi Michale. Poproszę Cię o źródło z którego zaczerpnąłeś informację o
dosypywaniu ołowiu do wina. Nurtuje mnie wątpliwość, czy wino doprawione
ołowiem, który raczej nie rozpuszcza się w winie, nie drażniło gardła
wysublimowanego Rzymianianina.
Skoro jesteś takim przeciwnikiem pryskania to podam Ci kilka historycznych
sposobów walki z robalami.
W Biblii jest 67 wzmianek o 11 gatunkach owadów. Podobnie jak w
Talmudzie, zalecano przeciw nim posty, obrzędy z wyklęciami, modlitwy i
składanie ofiar. Paladiusz (IV w. n.e.) podaje, że mrówki należy zwalczać
sercem sowy albo budując wokół ogrodu pas z popiołu lub z kredy. Przeciw
gąsienicom zaleca się zwilżanie nasion przed siewem krwią gąsienic. Bosa
kobieta z rozwianymi włosami obchodząc dookoła ogród rano, po rosie,
wystrasza gąsienice z ogrodu. W 1585 r. w Walencji wzywano przed sąd
gąsienice, które niszczyły uprawy. Zasądzono je na opuszczenie okolicy.
Jeszcze w 1713 r. podobny proces wytoczono termitom i klątwą wygnano je z
kraju.
Chyba, wobec powyższych danych, warto porozmawiać z żoną, żeby z rana
pobiegała sobie po rosie.
Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

26. Data: 2002-11-26 19:39:51

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0fdc$eh4$...@n...tpi.pl...

> Paladiusz (IV w. n.e.) podaje, że mrówki należy zwalczać
> sercem sowy
Daj coś więcej - jestem zaineresowany :-) Jakiś sposób "przyrządzania" albo
coś podobnie technologicznego...

> Bosa > kobieta z rozwianymi włosami obchodząc dookoła ogród rano, po
rosie,
> wystrasza gąsienice z ogrodu.
Oooo! Tym sposobem to jestem wyjątkowo zainteresowany!!! Blondynka może
być???

Reszta też smaczna ;-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

27. Data: 2002-11-26 19:51:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musi, bo komary, przyczynę rozprzestrzeniania sie malarii wytruto
przy
> pomocy DDT

I uważasz, że była to najlepsza metoda?
;-(
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

28. Data: 2002-11-26 19:59:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Mieli tez olowiane rury wodociagowe, ale glowne szkody byly
spowodowane
> polepszaniem smaku wina.

Tak, o rurach i dzbanach tudież kiecichach to wiem, natomiast czym
polepszali? jakoś nie mogę skojarzyć chyba, że masz na myśli typowe
trucizny?!

[...]
> A ja wole byc zdrowy. I z dobrego serca odradzam tak palenie jak i
pryskanie.

"Kto pije i pali ten nie ma robali". Cos w tym jest.
-)

> A denerwuje sie powaznie dopiero kiedy leci na mnie dym papierosowy
[...]

No Michale, to wybacz mi podwójnie.
;-)))

29. Data: 2002-11-26 20:06:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo! Tym sposobem to jestem wyjątkowo zainteresowany!!!
> Blondynka może być???
>
> Reszta też smaczna ;-))

Poproszę o przepis na nagą blondynkę po rosie!!!
Co z takiej można zrobić? Znaczy się "smacznego"?
Chyba niedoświadczony :-(((

--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

30. Data: 2002-11-26 20:14:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie, że nie, tym bardziej że w opakowaniu litrowym kosztuje w
> granicach 30 złotych.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
>
> PS. A swoją drogą, teraz na Roundup trochę za późno, chociaż, kto
> wie... jeśli mrozów wielkich (i śniegów) nie będzie?

Grzesiu, najpierw uświadom [stosujących lub chcących stosować], czym to
grozi, jak nie to którejś nocy nadlecę jak nietoperz i ci ten litr rozpylę
niechcący nad twoja winnicą.
A co mi tam. taki jestem. Jak rozpostrę skrzydła to może i to mi się uda.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS