ryż w parowarze

1. Data: 2001-02-07 13:07:46

Temat: Re: ryż w parowarze
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

-------
> Wszystko co tu piszę, piszę prywatnie.
> Chyba, że napiszę inaczej.

Ryż zwykły (bez woreczków)gotuję w parowarze ok 40-45 minut. Ryż naturalny
(taki brązowawy) ok. godziny. Dzikiego jeszcze nie gotowałam, ale na pewno
niedługo spróbuję bo jestem wielbicielką i ryżu i parowara. ;-)
A może sęk w ilości wody?
Ja leję 1,5 filiżanki na 1 filiżankę ryżu, ale czasem dolewam, jeśli pod
koniec gotowania jeszcze jest zbyt twardy i zbyt suchy.

A co dobre z parowara? Przede wszystkim wszystkie warzywa!
Uwielbiam brokuły i kalafiory, nigdy z wody nie będą tak dobre jak z
parowara.
A nawet zwykła mieszanka sałatkowa mrożona (marchew, groszek i kukurydza)
jest z parowara pyszna.
Nigdy się natomiast nie odważyłam na spróbowanie mięska. Jakoś nie mogę
sobie wyobrazić że to by miało być dobre ...
Pzdr
Ania

1. Data: 2001-02-07 14:13:46

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha, i jeszcze odkąd spróbowałam mrożonego groszku ugotowanego na parze, już
nigdy do sałatek nie dodaję tego z puszki ...
pzdr
Ania

1. Data: 2001-02-07 14:38:17

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

jesli lubisz mozesz poeksperymentowac z ryba w papilotach - kawalek ryby na
spora plachte folii aluminiowej, troche soli i ulubionych przypraw, zawinac
szczelnie, parowac
lepsza niz w jakikolwiek inny sposob

iza

1. Data: 2001-02-08 07:57:30

Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana napisał(a) w wiadomości: <95rhgf$kmb$1@news.ipartners.pl>...
> [...]

>Ja leję 1,5 filiżanki na 1 filiżankę ryżu, ale czasem dolewam, jeśli pod
>koniec gotowania jeszcze jest zbyt twardy i zbyt suchy.

Spróbuję...

> [...]
>Nigdy się natomiast nie odważyłam na spróbowanie mięska. Jakoś nie mogę
>sobie wyobrazić że to by miało być dobre ...

A ja próbowałem podgrzać kiełbaski na gorąco i były ok...

Jak coś wymyślę to dam znać.

Pozdrowienia

Jare

-------
Wszystko co tu piszę, piszę prywatnie.
Chyba, że napiszę inaczej.

Obiecane.....
Bylo: Co to jest Kumin ?
kuchnia eksperymentalna-czyli lazania z ryzem, kasza i kurczakiem
tapioka
grzaniec+...