Alefia urojeniowa

następny post »
From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Alefia urojeniowa
Date: Fri, 4 Dec 2009 09:24:10 +0100

Temat: Alefia urojeniowa [było: Moja misja]
"de Renal" <f...@g...com>
news:24e5dc72-20ef-44e6-ade6-6f15335aa71c@z41g2000yq
z.googlegroups.com...
| "Magdulińska" <m...@o...pl>
news:ae4b2ea1-7aa0-4094-8742-9c6854971eb4@d9g2000prh
.googlegroups.com...
> [...]

46,Czekali_na_objawienie_Matki_Boskiej__Trafili_do_s
zpitala.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campa
ign=856991

| Indoktrynacja szaleństwem też jest szkodliwa dla innych, ja na jego
| miejscu dla swojego dobra i innych poszedłbym do psychiatry.

Drodzy Państwo studiujący psychologię. Proszę zwrócić uwagę
na wypowiedź pacjenta cierpiącego na rozpoznaną alefię urojeniową.
Pacjent o nicku glob pisze:

"oderwańcy widzą to czego zobaczyć się nie da ,
a nie widzą tego co stanowią sami sobą." /glob/

Zdanie na pozór logiczne, gdy oderwane od kontekstu, a więc
zdanie o nikim. Jednakże nie zdaje sobie sprawy, że to zdanie w
odniesieniu do jego kolejnej wypowiedzi wyraża prawdę o nim samym.

"Robakks pisze niestety bełkot, ja nawet nie czytam jego postów,
zerkam tylko żeby złapać co ten bełkot w swojej formie wyraża." /glob/

Przyznaje, że nie czyta postów, pod którymi zamieszcza odpowiedzi,
ale równocześnie wyraża opinię, że:

"A wyraża {Robakks} tak skrajne oderwanie od rzeczywistości,
że nie dziwi mnie, że zachorował psychicznie." /glob/

oraz:

"Przykre jest to , że ludzie oddający się racji oderwanej, zapadają
w szaleństwo"

Szaleństwem i symptomem alefii urojeniowej jest orzekanie o
rzekomej chorobie psychicznej Robakksa. Pacjent glob nie może
tego wiedzieć nie czytając wypowiedzi.
To typowy objaw alefii urojeniowej, czyli popadnięcia w paranoję:
orzekanie bez uzasadnienia prawdziwości, a więc pieniactwo.
Świat globa to świat urojony, który stworzył sam w sobie wierząc
w oszołomskie teorie oderwane od rzeczywistości, że świat
nie jest taki jaki jest, ale świat jest taki jaki człowiek sobie wyobrazi.
Glob wierzy, że istniejące w jego chorej wyobraźni imaginacje
- to jedyna i jedynie słuszna rzeczywistość.

Jeśli kogoś interesuje zdrowie psychiczne, oraz efekty fałszywych
idei którymi indoktrynuje się umysły (pranie mózgów)
- to zapraszam do dyskusji. Temat jest ważny z racji zasięgu oddziaływań
i masowości zjawiska popadania w urojenia.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)