Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.

następny post »
Data: 2008-01-05 20:26:23
Temat: Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.
Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

Mam przepis na bizkfity z uzyciem 'baking powder'. Jako, ze rozni sie
to znacznie od 'baking soda' mam pytanie czym to zastapic, ewentualnie
czym uzupelnic proszek do pieczenia? Myslalem o wodzie gazowanej, ale
chyba za malo efektywny to dodatek aby uzyskac odpowiedni efekt. A
moze ktos ma inny SPRAWDZONY przepis?

Pozdrawiam. Tomek.