Re: Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.

Data: 2008-01-07 16:55:37
Temat: Re: Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com>

Tomasz Kałużny wrote:
> Mam przepis na bizkfity z uzyciem 'baking powder'. Jako, ze rozni sie to
> znacznie od 'baking soda' mam pytanie czym to zastapic,

Jesli masz przepis na bisquits z proszkiem do pieczenia, to dlaczego
chcesz zastapic soda? te dwie substancje nie sa wymienne w pieczeniu.
Trzymaj sie przepisu.

ewentualnie czym
> uzupelnic proszek do pieczenia?

jesli w przepisie jest proszek, to dlaczego chcesz go uzupelniac?

Myslalem o wodzie gazowanej, ale chyba
> za malo efektywny to dodatek aby uzyskac odpowiedni efekt. A moze ktos
> ma inny SPRAWDZONY przepis?

Czy chodzi ci po prostu o sprawdzony przepis na bisquits? jesli tak, to
sprecyzuj "bizkfity" - w Anglii, USA i Australii bisquits to trzy rozne
wypieki. Jesli chodzi Ci o takie bisquits, jakie robi sie w poludniowych
Stanach, podawane do mies z sosem, to moge podac wlasny spprawdzony przepis.

MB