Chłopiec w damskiej szatni.

581. Data: 2006-09-23 22:17:41

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef4api$bae$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> No, widzisz - zaczynasz dochodzić do właściwych wniosków! Dla Was
> obojga zdrowiej - on się nie nabawi jakiejś nerwicy czy innej traumy
> na całe życie (co może przecież skutkować tym, że gejem zostanie!),
> Ty się zrelaksujesz w przyjemnym, odmiennym otoczeniu. ;-)

I na bejsbolu oszczędzę ...

--
Nixe

582. Data: 2006-09-23 22:18:04

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef4ar3$be9$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Siusiak Ci się do niej nie mieścił? ;-)

Coś w ten deseń ;-)

--
Nixe

583. Data: 2006-09-23 22:18:48

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef4b7e$cfl$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> bezpieczenstwa nie zapewnisz w zadnym wieku

Ale ryzyko można ograniczyć zawsze.

--
Nixe

584. Data: 2006-09-23 22:20:28

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:ef31v6$6sk$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Twój syn w tym wieku wymieniał się uwagami na temat kobiecych ciał
> zaobserwowanych w szatni basenowej? Czy też w ogóle na tematy
> okołoseksualne, okołopłciowe, okołonagościowe?

W ogóle na tematy. Ba, dość obrazowo opowiedział mi jak będę rodzić (akurat
byłam w ciąży). Dzieci w przedszkolu robią i mówią różne rzeczy. Z własnego
przedszkola pamiętam zabawy w lekarza, lekarza od szczegółów anatomicznych
;-)

Agnieszka

585. Data: 2006-09-23 22:21:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> No i co z tego? Jak gołą kobietę zobaczy to pewnie zboczeńcem zostanie.

powiedz mi, co to zmienia. czy mozesz uszanowac to, ze jakas kobieta sie
bedzie bardziej wstydzic niz zwykle w damskiej przebieralni i ma do tego
prawo, co wiecej ma prawo wymagac zeby w tej damskiej przebieralni byly
tylko kobiety/dziewczynki.

iwon(k)a

586. Data: 2006-09-23 22:22:13

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef3thq$43k$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
>
> A u mnie całkiem spory niesmak wywołuje widok zaniedbanej baby,
> wywalającej w szatni na basenie na widok publiczny swojego zarośniętego
> bobra. Zwłaszcza, że w owej szatni 4 metry od niej są specjalne boksy do
> przebierania, z zasłonkami. Ale ja musi jakaś 'niedostosowana musi
> jestem'.

Ach, jak rozumiem to o mnie było... Od jakiegoś czasu mam bardzo
niesympatyczne wrażenie, ale mam nadzieję, że to przejściowe.

Agnieszka

587. Data: 2006-09-23 22:24:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najpierw
> ratować - łódź ratunkowa wyglądała na przyspawaną na stałe, a w naszej
> rodzinie tylko ja umiem porządnie pływać :-) Paulina miała fun i
> negocjowała
> z facetem, żeby tak obrócił kuter, żeby teraz na nią pryskało, Mierzwik,
> jak
> to Mierzwik - stoicki spokój. A co robił pieniek? Przykleił się twarzą do
> siedzenia ławki i pilnował wylotów na wodę przy burcie - bo nie był
> pewien,
> że to co wleciało to wyleci :-) I tyle załapał z kursu po morzu :-)

Na pewno mądrość ludową, że co ma wlecieć, to wleci ;-)

Qra

588. Data: 2006-09-23 22:24:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef4blm$19om$1@news.mm.pl...

> Dziewczyno - stwierdzenie "w szatni męskiej istnieje ryzyko spotkania
> pedofila" nijak ma się do stwierdzenia "faceci w szatniach są pedofilami".

oczywiscie. nie sadzilam, ze trzeba Ci to jasno pisac, i nie pisac uogolnien
bo inaczej sie poplatasz.
jesli "istnieje ryzyko", to istnieje i "ryzyko ze auto Cie przejedzina na
swiatalach"
i ten argumnet jest dla mnie histeria.

> Kurczę, nie baw się w Wierzejskiego.

whatever.

> Szanuję, ale nie do tego stopnia, by przestać szanować zdrowie własnego
> syna.

a co z emaptia??

iwon(k)a

589. Data: 2006-09-23 22:25:49

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętasz dyskusję o religii w przedszkolach/szkołach?

Zupełnie nie łapię analogii między religią, a wprowadzaniem chłopców do
damskiej szatni. Sorry.

> Rozumiem, że dla Ciebie_siłowe_zapisanie dziecka na zajęcia, które będą go
> nudzić, męczyć, denerwować, w sytuacji, gdy na basen tak czy
> siak_musi_chodzić (i na szczęście lubi), jest znalezieniem innych
> możliwości?Pozostawię to bez komentarza.

Nie jest. Przypomniałam tylko to, co napisałaś, bo z tonu tamtego postu
nijak nie wynikał brak innych możliwości, a właśnie "tenis nie, tylko basen,
bo tak".

Agnieszka

590. Data: 2006-09-23 22:26:40

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4515a58a$0$17970$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Jakich poglądów?

Takich, że widzisz problem w przebraniu się w obecności małego chłopca (ja
go nie widzę).
Można przypuszczać, iż w podobny sposób przeszkadzała Ci czy przeszkadza
obecność Twojego syna w sytuacjach, gdy stałaś nago w łazience czy też
usiłowałaś przejść do pokoju. Dziecko to wyczuwa. Każde skrępowanie i
sztuczność. U nas w domu nie panuje żadne tabu w kwestii nagości. Nie
kryjemy się jakoś specjalnie przed dziećmi, nie robimy żadnego dramatu, gdy
któreś zobaczy nas nago, dzieciaki kąpią się wspólnie. Może dlatego dla nich
nagie piersi czy genitalia to po prostu coś takiego jak naga ręka czy plecy.
Dlatego też nie interesują się tymi częściami ciała i nie opowiadają sobie o
nich z wypiekami na twarzy w szkole czy przedszkolu.

--
Nixe

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?