Co zrobic z KROLIKA??

1. Data: 2001-03-21 19:04:54

Temat: Re: Co zrobic z KROLIKA??
Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapodaje: krolika dzielisz na mniejsz ekawalki - ot, takie wielkosci pol
piesci. Obsmazasz na oliwie (ja prawie wszystko robie n aoliwie), solisz i
lekko poprzysz. Odlewasz oliwe i do garnka ladujesz smietanki 18 procent aby
przykryla krolika - do teog lisc laurowy i z pol sloika dobrej musztardy
(wysmienita jest jakas ziolowa, np. z estragonem). Mozesz dac wiecej ziol,
ale radze uwazac. Dusisz do miekkosci, pod koniec dolewasz troche swiezej
smietany i troche musztardy. Rewelacyja. Uff, jade do carrefoura po krolika

H.

Użytkownik greg <g...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-03-21 19:24:11

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje sprobowac kupic na bazarze od jakiej babki ze wsi o niebo lepszy w
smaku
Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-03-23 11:19:38

Temat: Odp: Co zrobic z KROLIKA??
Od: "Henryk Marjak" <h...@d...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Rabbitem po prostu solidarnosc..poza tym od razu widze jakiegos
> draba jak goni wielkanocne zajaczki po ugorach z siekiera w dloni

Krolika nie zabija sie siekiera, w ogole malo przy tym krwi
(wiadomo futerko)
Moj tatus robi to po mistrzowsku

pozdro
henio_na_razie_tylko_od_wigilijnych_karpikow

1. Data: 2001-03-23 12:09:42

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos ma jakis ciekawy pomysl na Krolika z
> krolikiem w kroliku, nadziewanym krolikiem ???? :-))))
>
> pozdrawiam
> Grzechu

Niestety masz pecha bo grupowicze litują się nad zjadaczem marchewki za
bardzo ;-)))
Ale do rzeczy - królik ma mięso zbyt suche aby preparować go inaczej
niż w formie duszenia w sosie.
Teraz kolej na decyzję chcesz go dusić czy też nie?
Jeżeli tak to jak?;-)))
1.w cebuli
2. w cebuli z pomidorami
3. w papryce
4. w piwie
5. z grzybami
6. w mleku
7. z sosem musztardowym
odpowiedz to wyślę na grupę
pozdr.Alex

1. Data: 2001-03-23 14:16:38

Temat: Re: Odp: Co zrobic z KROLIKA??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Mar 2001 12:19:38 +0100, "Henryk Marjak"
<h...@d...man.szczecin.pl> wrote:

>Krolika nie zabija sie siekiera, w ogole malo przy tym krwi
>(wiadomo futerko)
>Moj tatus robi to po mistrzowsku
>
>pozdro
>henio_na_razie_tylko_od_wigilijnych_karpikow

Taka mialam wizje. Moze to sie laczy ze wspomnieniami, jak to moj
Ojciec, zawsze cholerujac szedl w Wigilie (czy dzien przed) do
lazienki mordowac karpie. Mama potem musiala wlasciwie lazienke
odnawiac...
Karpie bez futerka, wiez latal z siekiera.

A ja teraz latam i poluje na myszke corki, co sie bawi w
Uciekiniera, zamieszkala za wanna (myszka, nie corka). Pies
dostaje szalu, bo nie wolno wchodzic do lazienki, maz dostaje
szalu, bo nie moze normalnie wejsc do lazienki, ja dostaje szalu,
bo mi sie wszyskie kosci odgniotly czekajac z pulapkami, a corka
dostaje od czasu do czasu spazmow...
zeby utrzymac On Topic - malo mieska na takiej myszce, i futerka
niewiele..

Krysia.
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-24 03:13:13

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote

> Karpie bez futerka, wiez latal z siekiera.
>
> A ja teraz latam i poluje na myszke corki,

z siekira ?? :)))

Ania

1. Data: 2001-03-24 03:16:15

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> wrote

> Teraz kolej na decyzję chcesz go dusić czy też nie?

Jezu!!! jacy sadysci, zabitego jeszcze chca dusic ... :)))

> odpowiedz to wyślę na grupę

Nas w to nie mieszaj :)))

Ania

1. Data: 2001-03-24 07:24:52

Temat: Re: Odp: Co zrobic z KROLIKA?? .. albo z myszki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Mar 2001 22:13:13 -0500, "Ania Derejski"
<a...@v...ca> wrote:

>"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote

> z siekira ?? :)))
>
>Ania

teraz juz jestem na etapie "tak"....ta cholera uciekla z
zamknietej klatki, poszlam, wykosztowalam sie na nowe, eleganckie
wiezienie, dalam swiezego groszku ziel, smakolyk sklepowy, nowa
miseczke, drewienko do zebow, i ta gangrena wybrala wolnosc w
kanalach i rurach ponad wygode domku i czulosc MOJEJ corki!!!!

1. Data: 2001-03-24 09:55:31

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie czy gfrupa ta nie zaczyna se przeksztalcac w grupe wege lub
obroncow zwierzat???

1. Data: 2001-03-24 10:54:19

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> wrote

> Jezu!!! jacy sadysci, zabitego jeszcze chca dusic ... :)))

z bliżej nieznanych mi powodów nie można swobodnie wymieniać poglądów
na "mięsne" tematy nie narażając się na docinki wege-bojówek. Jeżeli
nie lubicie o tym czytać to przynajmnie j nie komentujcie pliiz.
pozdr.Alex

pierogi
oberzynowo-lentilkowe kurry - dlugie
Sklep