"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

201. Data: 2012-07-26 21:07:45

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:10, Ikselka pisze:

> Sądząc po przedostatnum zdaniu jednak zaczynasz już rozumieć, dlaczego w
> PRYWATNEJ knajpie nie chcą przyciągać dzieci i młodzieży...

Za to Ty po tym samym zdaniu wiesz już, że jednak jakaś polityka
prorodzinna jest! :)
A! i za Kaczyńskiego tego nie było.

PS: Gdybyś jednak nie rozumiała - w prywatnej knajpie nie chcę dania dla
dziecka za darmo. CHCĘ ZA NIE PŁACIĆ! Ale tyle, ile się należy, a nie
tyle, ile płacę za danie dla dorosłego.

Ewa

202. Data: 2012-07-26 21:09:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:49, Iwon(k)a pisze:
> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

Mamy nie dotykać eksponatów??

> z hoteli tez nie?? lol

LOL
Nigdy nie wyniosłam niczego z hotelu. Nawet takiego zagramanicznego.

Ewa

203. Data: 2012-07-26 21:09:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:39, Ikselka pisze:
> Będąc na wywczasach z dziećmi szuka się stołówki - niemal wszystkie
> mają świetną ofertę. Warto poszukać, mówię z autopsji - autopsji z
> dziećmi.

Tak tak, a świstak siedzi i...

Ewa

204. Data: 2012-07-26 21:11:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 21:38, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-07-26 21:36, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Jeśli dobrze karmiony, to tak. Tak. Ma.

No, ostatnio Dębska dobrze gotuje.

Ewa

205. Data: 2012-07-26 21:11:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:41, Ikselka pisze:

> Nie projektuj na mnie swojej ekscytacji pisaniem w grupach...

Nie projektuj na mnie swoich projekcji.

Ewa

206. Data: 2012-07-26 21:18:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Mamy nie dotykać eksponatów??

;)) nie- chodzilo mi o nastawienie, niezyczliwe, do dzieci w takich
miejscach. Bo
co innego specjalne programy, a co innego zwykle zwiedzanie. Z dzieckiem.

> LOL
> Nigdy nie wyniosłam niczego z hotelu. Nawet takiego zagramanicznego.

kiedys pokazywali zapiski z kamery hotelowej co ludziska wynosza. Nawet
telwizor sie pojawil. Bo ponoc recznikow to nawet nie licza ;)) ( a dzialo
sie to w usa, zeby nie bylo)

i,.

207. Data: 2012-07-26 21:20:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:55, Iwon(k)a pisze:
> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> hahaha

> w muzeach??
>
> i.

W muzeach to muzealnym kapciem.

Ewa

208. Data: 2012-07-26 21:22:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 23:18, Iwon(k)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> ;)) nie- chodzilo mi o nastawienie, niezyczliwe, do dzieci w takich
> miejscach. Bo
> co innego specjalne programy, a co innego zwykle zwiedzanie. Z dzieckiem.

Może dużo nie chodzę po muzeach, ale jeszcze się nie zetknęłam z
nieżyczliwym traktowaniem rodzin akurat tam. Może to zasługa tego, że
wiele muzeów świeci pustkami, więc cieszą się, jak ktokolwiek zawita.

> kiedys pokazywali zapiski z kamery hotelowej co ludziska wynosza.
> Nawet telwizor sie pojawil. Bo ponoc recznikow to nawet nie licza ;))
> ( a dzialo sie to w usa, zeby nie bylo)

To chyba było w czasach przedplazmowych. ;)

Ewa

209. Data: 2012-07-26 21:29:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Może dużo nie chodzę po muzeach, ale jeszcze się nie zetknęłam z
> nieżyczliwym traktowaniem rodzin akurat tam. Może to zasługa tego, że
> wiele muzeów świeci pustkami, więc cieszą się, jak ktokolwiek zawita.

pamietam ze inne nastawienie bylo wsrod dziewczyn w czasie dyskusji na
psd.

> To chyba było w czasach przedplazmowych. ;)

tego nie wiem, ale rzeczywiscie tv wynoszony plaski nie byl :))

i.

210. Data: 2012-07-26 21:34:11

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 23:09, medea pisze:

> Tak tak, a świstak siedzi i...

Świstak jak świstak, ale czy któraś stołówka wyda obiad o 18-tej, po
powrocie z całodniowej wycieczki np.?

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy
Czy wiedza obroni sie sama