Druga Japonia/ UE?

Data: 2002-02-08 00:15:16
Temat: Druga Japonia/ UE?
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl>

Pamiętacie, stare dobre czasy kiedy kostka masła ważyła 250g? Po reformach
straciła 50g... Znowu idą ciężkie czasy - mleko w folii - ostatnio 0,9 a
nawet 0,8l. Śmietana Dano... Szefa Kuchni 12% - zamiast 200g - 180g
( Pudełko na pierwszy rzut oka wygląda jak dawniej, tylko nieoczekiwanie
bardziej się zaokrągliło :( A śmietana 22% tej samej firmy, mocno zaskoczyła
mnie swoim smakiem :( Po dokonaniu szczegółowych oględzin opakowania
dowiedziałam się, że śmietana nie składa się ze śmietany, jak to drzewiej
bywało, ale jeszcze z substancji stabilizującej (mączka chleba
świętojańskiego), białek serwatkowych i soli... Przyszło mi do głowy
odwieczne pytanie: ile jest cukru/śmietany w cukrze/śmietanie? Chyba na
prawdę nadchodzą ciężkie czasy... Chyba, że to wszystko w ramach wstępowania
do UE...

Anka - stsal cokolwiek sfrustrowana...