Ile może ważyć tynk klasyczny?

następny post »
Date: Sun, 21 Jun 2015 18:54:33 +0200
From: Tom <T...@d...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Ile może ważyć tynk klasyczny?

Próbuję ocenić wagę zwykłego tynku, mam pomieszczenie 17m2 budowane
jakieś 30 lat temu, klasyczny tynk piaskowo wapienny, na oko około pół
do 1cm gruby

ile może ważyć 1m2 takiego tynku gdyby go skuć?

wg danych podanych na obecnie sprzedawanych tynkach to wychodzi 1,2kg/1mm/m2

czyli 6-12kg na m2 co dawało by mi masę przy 8m2 około max 100kg

chodzi o to że obawiam się możliwości odpadnięcia dużymi płatami,
wykombinowałem że kupię w miarę mocną plandekę 2m na 4m oczkowaną na
rogach i przykręcę to do sufitu mocnymi dyblami 10cm długości

pytanie czy to wytrzyma