Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

321. Data: 2010-01-07 20:45:58

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Znów orzekasz bez uzasadnienia prawdziwości. :-)
> Skąd wiesz, czy osoby podpisujące się imieniem i nazwiskiem,
> a równocześnie wypisujące idiotyzmy - są przy zdrowych zmysłach? ;)

A skąd wiesz że nie są? :-)

> Kliknij sobie na link: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853
> To profil "Miłość Ci", który założyłem rok temu. Spośród ok.19.000
> znajomych conajmniej 90% to osoby, który wpisały prawdziwe
> nazwiska i podały prawdziwe fotografie.

I świetnie :-) To jest to co próbuję Ci uzmysłowić.

Grupy dyskusyjne ze swoimi ograniczeniami, czy netykietami nie są
jedynym miejscem, na którym można prowadzić dyskusje np. naukowe :-)

Każdy może sobie wybrać odpowiednie narzędzie do dyskusji. A to co ty
próbujesz proponować zalatuje znad Nowej Huty straszliwą wizją zrównania
wszystkich narzędzi, bez względu na ich charakter, pod jedną podpisową,
"bezanonimową" nutę... Brrrr... dyskusyjny totalitaryzm.

> no i co z tego?
> Dwie osoby rozmawiają a czytelnicy wiedzą kto z kim rozmawia.
> Po co im odmawiać prawa do wiedzy? :-)

Na grupach dyskusyjnych ludzie też wiedzą z kim rozmawiają...
Nie podpiszę się, a i tak poznasz, że pisze Stalker (bo tak jest w polu
nadawca)

322. Data: 2010-01-07 20:47:55

Od: "Mój Pan" <Mój_Pan@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> To była absurdalana odpowiedź :)

Wiem.

323. Data: 2010-01-07 20:49:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 21:40:33 +0100, tren R napisał(a):

> właśnie obejrzałem z dziećmi pinokia.
> głupi był, ale dobry w sumie.
> no i niech tak zostanie :)

Cza im było najpierw przeczytać tego mądrego :-)
--

Ikselka.

324. Data: 2010-01-07 20:54:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 21:48:30 +0100, Ender napisał(a):

> Ludzie nieświadomie

Alarm! - bardzo świadomie. Ludzie ważą i liczą w sposób bardzo dokładny.
Nawet (a może zwłaszcza) ci piękni - oni bardzo dobrze wiedzą, co
poświęcają.

> rezygnują z własnego, dobrze pojętego egoizmu lub
> używają egoizmu z niskich pobudek czy popędów, stąd też świnia świni nie
> równa i nawet w oryginalnym kontekście przedmiotowe stwierdzenie nie
> miało w zasadzie większego sensu.
> ENder

Że świnia świni nierówna to ja wiem - czytałam "Folwark zwierzęcy"...
--

Ikselka.

325. Data: 2010-01-07 20:54:48

Od: Mój Pan <Mój_Pan@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Na grupach dyskusyjnych ludzie też wiedzą z kim rozmawiają...

To cudownie.

326. Data: 2010-01-07 20:56:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie prawda, ponieważ ja w celach czysto złośliwych

No tak to faktycznie niefajnie.

Ewa

327. Data: 2010-01-07 20:58:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak wyrwałam z kontekstu, bo to pytanie samo w sobie jest ciekawe, bo niby
> co mają czasy

Wiedziałam, wiedziałam. Niech będzie, że w ogóle to dużo. Ja cenię
sobie, ot i tyle. Nie chce mi się filozofować na temat, kiedy było
łatwiej, a kiedy trudniej.

Ewa

328. Data: 2010-01-07 20:58:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Daj spokój, wykazałaś się już nieco większą inteligencją,
> więc już raczej nie dasz rany na powrót rżnąć takiego głupa ;-)

Jak sobie chcesz.

Ewa

329. Data: 2010-01-07 21:05:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 21:58:07 +0100, medea napisał(a):

> Wiedziałam, wiedziałam. Niech będzie, że w ogóle to dużo. Ja cenię
> sobie, ot i tyle. Nie chce mi się filozofować na temat, kiedy było
> łatwiej, a kiedy trudniej.
>
> Ewa

No to po co rozgraniczasz na czasy "obecne" i (w domyśle) "nieobecne"?
--

Ikselka.

330. Data: 2010-01-07 21:17:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No to po co rozgraniczasz na czasy "obecne" i (w domyśle) "nieobecne"?

To tylko taka figura była. ;)

Ewa

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI