Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

331. Data: 2010-01-07 21:17:54

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 22:17:41 +0100, medea napisał(a):

> To tylko taka figura była. ;)
>
> Ewa

Achybażetak :-)
--

Ikselka.

332. Data: 2010-01-07 21:32:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Inteligentny, złośliwy dowcip jest najbardziej ceniony,

Akurat ten dowcip z charyzmą nie był jakiś specjalnie inteligentny.

> czego najlepiej dowodzi popularność chociażby kasowych seriali komediowych.
> Jak już ustalisz jakąś wersję ze sobą to daj znać ;-)

Oj, coś chyba nie tak. Musiałabym raczej ustalić wspólną wersję z
oglądaczami seriali komediowych.

Ewa

333. Data: 2010-01-07 21:32:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Alarm! - bardzo świadomie. Ludzie ważą i liczą w sposób bardzo dokładny.
> Nawet (a może zwłaszcza) ci piękni - oni bardzo dobrze wiedzą, co
> poświęcają.

A co trzeba niby poświęcać, żeby nie być świnią?

Ewa

334. Data: 2010-01-07 21:33:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> No nieźle. Jak Ci się kojarzą tak, jak mnie- to jesteś świntuszka:-)

Chyba mnie z XL pomyliłeś.

Ewa

335. Data: 2010-01-07 21:47:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 07-styczeń-10, gdy tren R wymamrotał:

> A był to 07-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

> właśnie obejrzałem z dziećmi pinokia.
> głupi był, ale dobry w sumie.
> no i niech tak zostanie :)

w sensie niezmienności, tak precyzując :)

--

Jak PO wyrzuca członków i przyjmuje nowych
http://www.youtube.com/watch?v=-DK0uuE6ckg

336. Data: 2010-01-07 21:49:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba mnie z XL pomyliłeś.
>
> Ewa

Nie pomyliłem. Dlaczego? Wydawało mi się tylko, ze masz poczucie humoru:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

337. Data: 2010-01-08 03:49:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Zakładasz więc nieomylność swoich sądów? Zauważ, że odnosisz się
> wyłącznie do swojego wyobrażenia o mnie- a nie do mnie. I to
> wyobrażenie jest kształtowane głównie Twoimi uprzedzeniami, mylnym
> odbiorem świata, swoimi zahamowaniami, etc. Jeśli zdajesz sobie z
> tego sprawę (a ja sobie zdaję)- to przyznasz chyba, ze zasada "bycia
> zerem w relacjach" z hooponopono jest naprawdę wspaniała- stawia nas
> zawsze w sytuacji prawdziwej w relacji z innym człowiekiem.

Nie możesz wymagać ode mnie wgryzania się w procesy hoponopono, bo to nie
moje światopoglądowe klimaty. Żeby mieć jakie takie pojęcie, co to jest
takiego, przeczytałem to:
http://www.hooponopono.eu/
W ogólnym opisie by Anna Kligert nie znalazłem żadnej sugestii o osiąganiu
zdolności do braku oceniania otoczenia. Co najwyżej jest tam zapewnienie, ze
po oczyszczeniu podświadomości z toksycznych informacji o naszej przeszłości
i naszej przeszłości z poprzednich wcieleń (reinkarnacja) - inaczej
popatrzymy na świat i ludzi oraz zwiarzęta. Zostanie w nas sama miłość.

> Czyli stawiasz tezę, ze wchodzisz w jakiekolwiek relacje- tylko
> dlatego, że możesz kogoś oceniać nawet, jeśli fałszywie.

Po co dodajesz do moich zdań swoje słowa i zmieniasz tych zdań znaczenie.
Nie mówiłem nic o fałszu. Mówiłem o niedoskonałej lub nieprawdziwej ocenie
wynikającej z braku dostatecznych informacji o kimś. Decyzja nawiązania
relacji czy wyboru rodzaju relacji - lub też rezygnacji z jej nawiązania -
będzie zależała od wstępnej oceny, na jaką mnie w danej chwili stać.
Jeśli ktoś wściekły w publicznym miejscu biegnie do Ciebie z nożem w ręku i
krzyczy "Zabiję cię skurwysynu!" - to co, będziesz się zastanawiał nad tym,
kto to może być i jaki to człowiek? Nie. Jeśli masz ludzkie odruchy i nie
jesteś z kosmosu, to musisz błyskawicznie ocenić człowieka i sytuację, żeby
zdecydować: Stawiać opór czy uciekać? :) Nie ma mowy o Twoim fałszu w takiej
sytuacji mimo, że gość chciał Cię może tyko żartując przestraszyć.

> Ja tego nie
> negując proponuję Ci powyższą zasadę "bycia zerem w relacjach".
> Dlaczego? Pisałem- zawsze prawdziwa. To, co Ty proponujesz- prawdziwe
> nie jest. OK- i ja czasem kogoś traktuję "z góry", albo może nawet
> odwrotnie- daję mu spory, nienależny kredyt zaufania. Jednak staram
> się mieć z innymi relacje przede wszystkim prawdziwe. One mogą być
> dalekie od poprawności- ale będą prawdziwe.

Spróbuj to samo wypowiedzieć językiem zbliżonym chociaż do języka wiedzy
ogólnej o psychice człowieka, to może sobie coś wyjaśnimy i uzgodnimy. Jeśli
będziesz używał określeń rodem ze starożytnych ludów hawajskich, to wątpię,
czy dojdziemy do porozumienia. W ten sposób rozmawiaj z osobami
uczestniczącami w sesjach kursów hoponopono. :)

> nie każda istota ludzka ocenia innych ludzi. Naprawdę. Ja staram się
> tego nauczyć.

Przy okazji uważaj, żebyś nie nauczył się, że Słońce okrąża Ziemię, albo że
Ziemia jest płaska.
Powodzenia! :)

michał

338. Data: 2010-01-08 04:20:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
[...]
> [...]
> swoich rodziców, partnerów będąc z nimi wiele godzin na dobę- i nagle
> odkrywają coś w ich życiorysie, czego nie potrafią zaakceptować ani
> zrozumieć. A jak np ocenisz tego człowieka- z podanego przykładu z
> powieści:
> bohater wojenny dopuszczający do utonięcia człowieka tylko dlatego,
> że zniszczy garnitur i spóźni się na ślub? W okopach zasłaniał innych
> własnym ciałem przed ciosem bagnetem- a tu coś takiego? Temida
> jesteś- masz wagę i zważysz jego uczynki? Możesz tylko odnieść się do
> tego czynu- i go ocenić. Ocena człowieka- to dawanie sobie zdolności

Jak mógłbym nie oceniać Ciebie, skoro z Twojego tekstu wynika, ze wciąż nie
chcesz odróżnić dwu rzeczy: Oceny człowieka dla potrzeb chwili w celu
nawiązania bądź nie relacji z nim (wstępna, niedostateczna, sugerowana
czymś, niezgodna z rzeczywistością) od pełnego poznania (pełnej wiedzy o...)
drugiej osoby na podstawie - nie wiem - studiów nad konkretną postacią
historyczną, wywiadów ze współczesnym celebrytem?
Fałsz, którego to pojęcia nadużywasz moim zdaniem, rezerwuję dla działań
celowych. Wprowadzanie w błąd innych ludzi wydając umyślnie nieprawdziwe
informacje i oceny o kimś, kogo chce się dla jakichś celów zdyskredytować.
Ty jakoś tej różnicy nie chcesz dostrzec.
I możemy tak do usranej śmierci uzgadniać poglądy. :)
Oceniam Cię więc na tej podstawie, że jesteś krnąbrny w stosunku do mnie,
uparty i trudny z tego powodu w dyskutowaniu oraz żeby przeforsować swoje
idee, inne jesteś gotów dyskredytować w sposób dość nieprzyjemny: zarzucając
zakłamanie, fałszywość, złe intencje, niemoralność itd. A wszystko to robisz
z hasłami Prawdy i Miłości, które jeszcze Ci na ustach nie zastygły. Jak to
nazwać jednym epitetem? Hoponopono? Chyba nie bardzo...
Ja oceniam, Ty oceniasz, inni oceniają. Jak nas widzą, tak nas piszą. :)

michał

339. Data: 2010-01-08 04:30:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Pan mnie najwyraźniej z kimś pomylił.

> Qra, michaaaał!!!!! pan do Ciebie!!!!!!!

Nie znam tego pana.

qichał

340. Data: 2010-01-08 04:32:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Heterectus!
> Qra, pasuje?

Jakieś kłopoty z erektusem?

michał

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI