Data: 2004-08-11 06:21:11
Temat: Kabina Pabolo1 KABI - rozbita szyba
Od: "wojtusj" <w...@p...fm>
Pokaż wszystkie nagłówki
Witam
Mam do szanowych grupowiczow pytanie na temat reklamowania u producenta
samoistnie peknietej szyby w kabinie prysznicowej
Posiadam kabine firmy KABI model Pablo1 - szklo mrozone. Po 11 miesiacach
od zakupu, a 9 msc od rozpoczecia uzytkowania, rozsypala sie szyba w
drzwiach od kabiny. Dodam, iz nie bylo to uszkodzenie mechanicze (nikt jej
nie stlukl), poprostu w pewnym momencie trzasnelo i szyba rozsypala sie po
calej lazience (cale szczescie nikt sie wtedy nie kapal, ale zona akurat
byla w tym momencie w lazience i niezle sie wystraszyla). Niestety producent
nie chce uznac mojego zgloszenia reklamacyjnego, twierdzac, ze nie uznaja
zgloszen reklamacyjnych na szyby i proponuje mi odplatny montaz nowej szyby.
czy ktos z grupowiczow mial juz przypadek rozbicia sie szyby w kabinie
prysznicowej firmy KABI badz innej. Czy udalo sie wam wyegzekwowac u
producenta wstawienie nowej szyby w ramach gwarancji.
Wojtek Jablonski
|