Kacze cycki

151. Data: 2017-11-03 22:13:36

Temat: Re: Kacze cycki
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-11-03 20:05, obywatel Animka uprzejmie donosi:

A za którą granicą?

152. Data: 2017-11-03 22:14:46

Temat: Re: [OT] [NTG] Re: Kacze cycki
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-11-03 21:29, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> :O
>
> ">> no, może nie wesołe miasteczka ale dobry punkt zaopatrywania się we

> Pite było?

"Nie mam się do czego przypi...ć, to się przypi...ę do tego, co mam"

153. Data: 2017-11-03 22:22:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 22:14 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2017-11-03 21:29, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> "Nie mam się do czego przypi...ć, to się przypi...ę do tego, co mam"

Chyba chce zamknąć gębę grupie :)
Ale my się nie damy!!!

--
Trefniś

154. Data: 2017-11-03 22:40:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2017 o 22:22, Trefniś pisze:

> Chyba chce zamknąć gębę grupie :)

Zamknąć gębę w kuchni? To chyba lekkie nieporozumienie.

Ewa

155. Data: 2017-11-03 22:42:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2017 o 23:54, Animka pisze:

> Taaa, z krzesełkami i stolikami na dworze obok przejeżdżającuch
> autobusów na ogół (np. Nowy Świat). W takim smrodzie.

Podobnie to wygląda w większości europejskich miast, w których zdarzyło
mi się być. A w Warszawie pod tym względem nie jest aż tak źle. I, jak
się okazuje, zawdzięczamy to ruskim czołgom.

Ewa

156. Data: 2017-11-03 23:05:15

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 22:40 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Zamknąć gębę w kuchni? To chyba lekkie nieporozumienie.

Świetnie się wpisujesz w Ikselki zapędy.
Nawzajem się uwielbiacie!

--
Trefniś

157. Data: 2017-11-03 23:14:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2017 o 23:05, Trefniś pisze:

> Świetnie się wpisujesz w Ikselki zapędy.
> Nawzajem się uwielbiacie!

No popatrz! Mogę dokładnie to samo napisać.

Ewa

158. Data: 2017-11-03 23:58:29

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 22:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-11-03 20:05, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> A za którą granicą?

Za wszystkimi. Na całej kuli ziemskiej.

--
animka

159. Data: 2017-11-04 00:06:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-11-03 21:29, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> "Nie mam się do czego przypi...ć, to się przypi...ę do tego, co mam"

Jak to Qra.

--
XL

160. Data: 2017-11-04 00:07:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 23:14 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> No popatrz! Mogę dokładnie to samo napisać.

Przecież wszyscy to widzą, nawzajem się uzupełniacie i inspirujecie, nie
musisz za mną powtarzać.

--
Trefniś

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?