Kacze cycki

81. Data: 2017-11-01 14:40:52

Temat: Re: Kacze cycki
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2017 o 13:50, XL pisze:

> Też zna historię. Spytał, jak w ogóle można nie wiedzieć tych rzeczy.

No to kurwa Francuzi nas przebili!
Odjebali takie Champs Elisee przez środek (i na przestrzał) Paryża, że
tam tylko ruskich czołgów brakuje! :)

Ten lekarz to chyba inny pacjent, który założył kitel i Cię tak
wyrolował. A Ty, stara baba dałaś się nabrać:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

82. Data: 2017-11-01 15:18:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek napisał:

> [...]
[...]
> No to kurwa Francuzi nas przebili!
> Odjebali takie Champs Elisee przez środek (i na przestrzał) Paryża,
> że tam tylko ruskich czołgów brakuje! :)

Tak zupełnie poważnie, przypadki medyczne oddając pod opiekę świętemu
Tadeuszowi Judzie: o Warszawie urbaniści mówią czasem jako o mieście
dwóch rzek krzyżujących się pod kątem prostym. Co dalece utrudnia
scalenie komunikacyjne. Nie jest to dziełem przypadku -- już za cara
prostopadłe do Wisły torowisko Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej pomyślano
jako element obronny, utrudniający ruchy wojsk na linii północ-południe.

> Ten lekarz to chyba inny pacjent, który założył kitel i Cię tak
> wyrolował. A Ty, stara baba dałaś się nabrać:)

Pewnie ten sam, który wcześniej z pierogiem na głowie wykładał nową
szkołę fortyfikacji miast frontowych, polegająca na budowaniu traktów
zamiast wałów zaporowych.

Jarek

--
Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
zgasną podłogi i powietrza

83. Data: 2017-11-01 15:57:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> no to kontra
> http://sowa.website.pl/powazki/Pochowani/PniewskiBoh
dan005.jpg
> https://www.wykop.pl/link/1203639/palac-kultury-plan
owano-zbudowac-w-warszawie-juz-w-1936/
> pozdr
> Stefan

Jedyną należytą w tym przypadku odpowiedź znajdziesz w komentarzu wprost
pod linkowanym tekstem.

--
XL

84. Data: 2017-11-01 16:07:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> I ta przyzwoitość nie każe Ci przypadkiem oddać świadectwa ze szkoły
> (zakładam, że choć jedna ukończyłaś?)?

Choć jedną. Tylko takie były. Można było jeszcze tylko w Moskwie - jak Ty.

> Bo chyba uczyłaś się w tym niedobrym PRL-u?

Nie miałam innego wyboru - za granicą mogły studiowac tylko dzieci
zasłużonych komunistycznych dygnitarzy. Mnie by nie puszczono - ojciec za
mało się zasłużył ,,władzy", wolał ludziom, przez co dygnitarskiego szczebla
nie miał szans dosięgnąć :->

> Aleś Ty niepospolita!
> Plujesz na "ruskich" jak 80% motłochu i wydaje Ci się, że jesteś jedyną
> oświeconą? :)

Jak widać to proradziecki, wychowany w Pałacu RADZIECKIEJ Kultury "motłoch
do dziś w Polsce na oświeconych pluje.

> A swoją drogą, to takie oszołomstwo jak Ty burzy pomniki rosyjskich
> żołnierzy, robiąc wiochę na cały świat.

Dla WAS to byli ,,żołnierze", dla nas najeźdźcy.
https://www.google.pl/search?q=żołnierz+gwałcący+kob
ietę+w+ciąży&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=in
v&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRlsmg053XAhU
NYVAKHQYKDi4Q_AUIEigB&biw=320&bih=445#imgrc=tVfuEUCE
2ijA6M:

--
XL

85. Data: 2017-11-01 16:07:47

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 14:32 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> To co wkleiłaś, to budowla z 2005 roku.
> Co to ma za związek z Pałacem Kultury w Warszawie?

Ale czytaj dokładnie, co podlinkowała - "styl architektoniczny siedmiu
wieżowców, wybudowany w końcu lat czterdziestych w Moskwie" i "analogiczny
styl ma PKiN"...

"Dzięki rozpowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować
nie przestając być analfabetą" (Hugo Steinhaus)

--
Trefniś

86. Data: 2017-11-01 16:09:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
>
> Ten lekarz to chyba inny pacjent, który założył kitel i Cię tak
> wyrolował. A Ty, stara baba dałaś się nabrać:)

I na tej uspokajającej Cię wersji wydarzeń poprzestań.

--
XL

87. Data: 2017-11-01 16:14:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski

> Pewnie ten sam, który wcześniej z pierogiem na głowie wykładał nową
> szkołę fortyfikacji miast frontowych, polegająca na budowaniu traktów
> zamiast wałów zaporowych.

Zależy kto u kogo te trakty buduje lub dyktuje i DLA kogo. Vide Trada W-Z.
Pomnik pokoju! LOL

--
XL

88. Data: 2017-11-01 16:20:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Jarosław Sokołowski

> Zależy kto u kogo te trakty buduje lub dyktuje i DLA kogo. Vide Trada W-Z.
> Pomnik pokoju! LOL

Jak i podobne trasy w-z w innych miastach Polski, budowane pod dyktando
towarzyszy radzieckich.

Oj, ty polski narodzie, ciemny jak tabaka w rogu!

--
XL

89. Data: 2017-11-01 16:22:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 14:00 stefan <s...@w...pl> pisze:

> no to kontra
> http://sowa.website.pl/powazki/Pochowani/PniewskiBoh
dan005.jpg
> https://www.wykop.pl/link/1203639/palac-kultury-plan
owano-zbudowac-w-warszawie-juz-w-1936/

Ależ jesteście zabawni...
Wszyscy rżnęli równo z USA, Polacy, Rosjanie i reszta Europy!

Manhattan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Municipal_Bu
ilding

To niby co - amerykańce nam zaprojektowali PKiN i Świątynię Opaczności
(sic!)?

--
Trefniś

90. Data: 2017-11-01 16:53:35

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 13:32, XL pisze:

> Twój poziom nie pozwala ci na ocenę mojego, więc daj sobie spokój.

Ale dlaczego myślałaś, że to ja oceniam?
Przecież napisałem, że wszyscy wiedzą.
Rybka ością stanęła i kłuje :-)

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?