Knajpa

11. Data: 2014-10-09 07:32:54

Temat: Re: Knajpa
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-08 22:04, wolim pisze:
> . Knajpa, to
> jest stan umysłu. Nie byleco.

O, ta definicja bardzo mi się podoba. Tak, knajpa to stan umysłu.
I specyficzny anturaż zapachowy, wizualny i właśnie, mentalny.
--
B.

12. Data: 2014-10-09 10:45:05

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://sjp.pwn.pl/szukaj/knajpa.html

--
?(??_?)? ? ???

13. Data: 2014-10-09 14:44:55

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-09 10:45, Konspirator pisze:

> http://sjp.pwn.pl/szukaj/knajpa.html
Konspiratorze, mnie chodziło o Wasze odczucia językowe, a nie o
definicję sjp :)
--
B.

14. Data: 2014-10-09 15:24:42

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-09 14:44, bbjk pisze:

> Konspiratorze, mnie chodziło o Wasze odczucia językowe, a nie o
> definicję sjp :)

Moje są takie same jak autora definicji.
Owszem, można powiedzieć, że idziemy do knajpy, a udać się do drogiej
restauracji, ale to mowa potoczna, a konkurs był chyba oficjalny i dość
prestiżowy?

--
?(??_?)? ? ???

15. Data: 2014-10-09 15:54:37

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Konspirator" 54368c9e$0$18096$6...@n...neostrada.pl

> Moje są takie same jak autora definicji.
> Owszem, można powiedzieć, że idziemy do knajpy, a udać się do drogiej restauracji,
ale to mowa potoczna, a konkurs był chyba
> oficjalny i dość prestiżowy?

Obejrzałem filmy i przeczytałem książki, dzięki czemu zapoznałem
się ze stanowiskiem innych ludzi -- knajpa może być prestiżowa,
może być droga, może stać na wysokim poziomie (nie wiem, czy aż
na dachu w Singapurze) ale raczej musi serwować wódę.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

16. Data: 2014-10-09 16:25:46

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzałem filmy i przeczytałem książki, dzięki czemu zapoznałem
> się ze stanowiskiem innych ludzi -- knajpa może być prestiżowa,
> może być droga, może stać na wysokim poziomie [...]

Pełna zgoda, ale jeśli mowa o restauracji, gdzie raczej serwuje się
wino, to "knajpa" (w mowie oficjalnej) nie uchodzi.

--
?(??_?)? ? ???

17. Data: 2014-10-09 16:37:33

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-09 16:25, Konspirator pisze:
> Pełna zgoda, ale jeśli mowa o restauracji, gdzie raczej serwuje się
> wino, to "knajpa" (w mowie oficjalnej) nie uchodzi.

PS - Pochodzę z gór, w Zakopanem (ale nie tylko) bywało się nie raz i
jadało w drogich i pięknie urządzonych knajpach, ale w życiu nie
nazwałbym ich restauracjami. Już prędzej McD...

--
?(??_?)? ? ???

18. Data: 2014-10-09 17:56:11

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Konspirator" 54369db1$0$18079$6...@n...neostrada.pl

> PS - Pochodzę z gór, w Zakopanem (ale nie tylko) bywało się nie raz i

nie raz i nie dwa razy

nieraz

> jadało w drogich i pięknie urządzonych knajpach, ale w życiu
> nie nazwałbym ich restauracjami. Już prędzej McD...

Ale w McD nie serwują spirytusu.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

19. Data: 2014-10-09 17:57:08

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Konspirator" 54369aee$0$18079$6...@n...neostrada.pl

> Pełna zgoda, ale jeśli mowa o restauracji, gdzie raczej s
> erwuje się wino, to "knajpa" (w mowie oficjalnej) nie uchodzi.

IMO lżejsze gatunki spirytystyczne ;) (dobre wino na przykład)
serwują knajpki, nie knajpy. IMO w knajpie człek przenosi się
w świat duchowy. ;) Nie musi od razu rzygać, ale musi lekko
zachwiać się. :) (odprężyć? oderwać od doczesnych trosk?)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

20. Data: 2014-10-09 18:07:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
> w świat duchowy. ;) Nie musi od razu rzygać, ale musi lekko
> zachwiać się. :) (odprężyć? oderwać od doczesnych trosk?)

Niekoniecznie oderwać. Ach ta atmosfera knajp monachijskich czasów Republiki
Weimarskiej z Weizbier i ciężkim Schnappsem! ;)...
Aż za bardzo polityczna była - nie da się ukryć...

--
????
???

Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Zupa z cukinii
suszone jabłka