Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.

następny post »
From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Date: Tue, 30 Apr 2019 07:06:51 +0200

Moją partnerką życiową została ostatecznie Pani Bożena Wronka, opiekunka
na 3 pietrze Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie.
Dogadaliśmy się ostatecznie w ostatnią niedzielę, 28 kwietnia 2019 r.
Dzień wcześniej chciała mnie zabić zdradzając mentalnie z innym
opiekunem, pedofilem Adamem Zabłockim publicznie i w mojej obecności.
Miała to być intronizacja nowego młodego króla-pedofila, który po
śmierci zadanej mi psychicznie przez królową Bożenkę, miał wyssać
wszystką energię z mojego mózgu. Ale psychiczny cios królowej
matriarchatu okazał się wprawdzie dla mnie bolesny ale nieskuteczny z
tego prostego powodu, że ja nie byłem jeszcze ostatecznie zdecydowany co
do wyboru partnerki i wsparłem się na innej pretendentce do tronu. Potem
Adaś Zabłocki przez 3 godziny czerpał z mojego osłabionego Umysłu ale w
końcu zrezygnował. Bolała mnie potem trochę głowa przez kilka godzin ale
dzięki spokojowi przetrwałem. Następnego dnia opowiedziałem Bożence co z
Nią przeżyłem, że dla zachowania władzy kobiety w matriarchalnym
systemie społecznym gotowa była zabić mnie, który ją ochraniam przed
pedofilem, którego sobie wyhodowała w swoim domu. Powiedziałem Jej to
gdy już zasadnicze sprawy pozałatwialiśmy i porozumienie było już prawie
gotowe. No i wtedy klamka zapadła - sama przyznała, że tak właśnie było
w sobotę, a więc Jej mordercze zamysły były całkowicie świadome podobnie
jak pedofila Adama Zabłockiego, z którym dorażnie się związała aby
zlikwidować mnie burzyciela matriarchalnej komuny. To tyle komentarza.

Wczoraj też dowiedziałem się, że oddział 3 ma być podzielony na dwie
części oddzielone od siebie fizycznie zamkniętymi drzwiami. Po jednej
stronie mają być rzekomo słabsi, młodsi pedofile, którymi będą się
zajmować wyłącznie kobiety, między innymi Bożena Wronka. Drugą część, na
której przebywam ja, mają zajmować stare gnaty, specjaliści od wysysania
energii z mojego mózgu, a obsługę maja sprawować również
opiekunowie-pedofile, miedzy innymi klawisz Zdzisław Sójka, z którym
jestem w sporze od samego początku otwartego konfliktu, czyli od maja
2018 r. Powiedziałem wtedy o nim, że jest krypto-homoseksualistą za co
chciał mnie dwukrotnie zabić rękami innych pedofili-homoseksualistów.
Jako człowiek w już podeszłym wieku Zdzichu Sójka ne ma szans na
dokonanie się w nim konwersji do androgyna ponieważ jest zbyt mocno
otorbiony mechanizmami obronnymi, których nikt nie jest w stanie
rozwalić. Tak wynika ze schematu kołowego rozwoju homoseksualizmu aż do
pedofilii, schematu, który stworzyłem podczas pobytu w szpitalu
psychiatrycznym w Miliczu.

I znowu w tle tego całego przedsięwzięcia pojawiła się Dyrektor Iwona
Siemińska, która wczoraj pojawiła się w polu mojego widzenia chcąc mnie
oszukać po raz kolejny. Ja ją grzecznie przywitałem a ona chce mnie
oddzielić fizycznie od mojej Wybranki. Wszystkie inne przeszkody już
pokonałem więc nie pozostaje nic innego jak tylko zamknąć mnie w
psychiatryku za kratami bym nie mógł zrealizować Projektu, który sam
wymyśliłem, zorganizowałem, przetrwałem we wrogim mi świecie
matriarchalnych niewolników hymenu. Ponieważ bez tej jednej szczególnej
Kobiety-androgyna nie zrealizuję Projektu więc obrończynie starego,
matriarchalnego porządku rzucają mi kłody od nogi na różne sposoby. Nie
udały się manipulacje pedofilami, których prowokowały one do agresji na
mnie by mnie zabili, a którzy przekonali się, że nie jestem ich wrogiem
lecz jedynie wyrazicielem tego co konieczne, więc pozostało tylko jedno
wyjście dla tych, które chcą zachować seksualną władzę nad mężczyznami.
Pozostało im oddzielić od siebie Kobietę-androgyna od
Mężczyzny-androgyna by nie doszło do zbliżenia fizycznego, w wyniku
którego powstanie Nowy Człowiek, Człowiek wolny od przemocy, który
zbuduje Nowy Świat.

Wczoraj wieczorem przyjechała na zmianę opiekunka Małgorzata Kukuczka,
która składając mi podziękowanie ze strony kobiet skłamała po to by
uśpić moja czujność, bym nie zareagował na przemoc, którą mnie i Bożence
chce zaserwować Iwona Siemińska, i bym dobrowolnie pozwolił się
oddzielić od Kobiety z moich marzeń. Kobiety zawsze manipulowały tym
stadem bezwolnych pedofili, niewolników hymenu i chcą tę władzę
zachować. A wszystko przez brak zaufania, szacunku i uczuć wyższych na
skutek zakazu poznawczego. Ale ja to bagno kobiet rozwalę łomem. W takim
systemie wychowawczym one nie kochają tylko żerują, nie kochają ani
siebie, ani dzieci ani mężczyzn. Dlatego ten system wychowawczy musi
ulec zmianie.

LeoTar Gnostyk